Voor iedereen die zn light lvl zsm wilt levelen. De snelste methode op dit moment: Sent from my iPhone using Tapatalk
Sowieso pas decrypten als je tussen de 360~365 zit. De "grind" zit momenteel tussen de 350 en 360. Alles daarvoor en daarna gaat harder zoals @SHiZ NL al aangaf. Wel even netjes bijhouden wat je krijgt @Maddmonkey @Cliff Momenteel te vroeg om te zeggen of het het echt waard is.
Blijven de wapens die nu bij de crucible master verkocht worden staan? Of veranderen de rolls om de week?
Pro tip: Als je een SIVA offering hebt (voor de Archon Forge), zet hem naar de vault of een ander poppetje. Het is 1 per character en niet account gebonden. Wil je namelijk in de Forge een beetje lekker farmen, zijn 4 offerings een stuk beter dan een enkele. Dan kan je oneindig doorgaan met een groot groepje.
Ok kon het toch niet laten en heb de dlc gekocht en ben na maanden niet gespeeld te hebben toch weer begonnen paar noob vragen : - wat moet ik met de wapens en gear doen van lvl3 - Sterling Treasure pakketjes kan ik gewoon allemaal openen want heeft toch geen nut om ze later te openen nmw
Ll 3 gear kan je infusen naar hogere gear of dismantlen. Neem aan dat je die Iron Gjally bedoelt. Daarvoor moet je eerst de ghorn Quest doen. Gewoon nu openen idd. Kunnen nog handige Rep booters in zitten.
Mwa. Je krijgt nu een degelijke armor set op 1 character voor alle 3 de classes (Titan, Warlock, Hunter). Als je op 1 character gewoon zorgt dat je je drops e.d bewaard (dus hoog light-level) kan je de overige 2 snel levellen. De grind lijkt erger dan het is.
Grind is real hoor. Ik denk dat niet veel mensen 365 worden voor vrijdag. Overigens kunnen die nieuwe artifacts op elk poppetje. Enige dat je moet doen, is die artifact op elk poppetje 'attunen'. Daarvoor de eerste 2 story missies doen en in de Iron Temple die Memory aanzetten.
Klopt. Echter heb jij samen met de "MonkCrew" een doel. Jij wil de raid doen zodra deze beschikbaar is. Ik niet zo. Zit nu, geloof ik, op 346 en ben lekker op m'n gemakje bezig Mocht je dat van plan zijn, stream die shit. Wil meekijken Khevostov opgepikt. Gjallarhorn opgepikt. Artifact gekregen. Pulse Rifle, Sniper en Ghost gekocht (nog steeds 200 marks over ). Vanavond de Shotgun aanschaffen en de Handcannon. Genoeg gear die ik nog kan dismantelen. Je hebt er nu immers niets meer aan. Vind het wel vreemd dat de soft-cap er trouwens op zit tussen 350~360. Speel sowieso rustiger als met TTK. Daar was ik redelijk snel doorheen gebrand wat de motivatie niet ten goede kwam. Denk vanavond de Archon's Forge eens proberen. Heb zo'n "Perfected SIVA" ding gevonden. O! En laten we zeker de klim van Fellwinters Peak niet vergeten en het "base-jumpen" zonder parachute
Uiteraard helpt dat mee. Daardoor had ik ook edged factions, materialen en bountys klaar liggen en een berg exotic engrams in de kluis gedaan. Ik bedoel alleen te zeggen dat die 30 light (Neem aan dat 365 de 'instaplight' voor de raid gaat zijn) wel een flinke klim opzich is. Heel veel heroic strikes...
Inderdaad Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het recommended light-level 360 was. Dus alles daarboven is mooi meegenomen.