Dubbel klik D-pad omhoog voor meer aanvallend, dubbel klik D-pad omlaag om je linies weer terug te laten zakken. Je ziet onder in het scherm een balkje met een rechthoekig gekleurd vakje.. Deze gaat omhoog en omlaag en veranderd van kleur, hieraan kun je zien of je verdedigend of aanvallend speelt. Met L-trigger + D-pad richtingen kun je snel tactieken kiezen. Maar hiervoor moet je wel weten wat je onder welke richting ingesteld hebt omdat de game niets met tekst aangeeft tijdens het spelen.
Pfffff ik vind het echt vet, alleen ook erg moeilijk verlies veel in de ML. Kom moeilijk mijn tegenstander voorbij als ik op snelheid ligt. Iemand tips?
CL begonnen met BVB. Wat me erg positief opvalt is de AI, heerlijk om te zien hoe ze zich aanpassen aan jou speelstijl. Dit is echt een goeie verbetering tov 2016 veel moeilijker om te scoren tot nog toe.. By the way als er mensen zijn die een potje willen doen op de one voeg me maar toe.
Wow, die adaptive AI lijkt trouwens echt te werken Ik dacht dat het een marketing term was, maar ben nu bezig met een CL en de tegenstander past zich tijdens de wedstrijd aan aan jouw speelstijl Ik speelde met Feyenoord tegen Leicester, vooral over de flanken waar ik best gevaarlijk was. Opeens gingen die backs veel meer naar de buitenkant maar kreeg ik eindelijk wat meer ruimte door het centrum, terwijl Elia bijna dubbele dekking kreeg
Mag ik vragen (Ja, dat mag ik. Of jij antwoord is een tweede) waar jij het spel voor 20 euro hebt gekocht en welke versie het is? Weet je zeker dat het niet een afgeprijsd exemplaar van PES 2016 is? ;-)
Mijn Ajax bij ML: Starting XI: Krul 79 Tete 78 Riedewald 80 Bailly 80 Dijks 79 Bazoer 78 Ziyech 79 Klaassen 80 El Ghazi 80 Martial 81 Depay 81 Subs: Onana 70 Sanchez 70 Matip 80 Gudelj 81 Younes 79 Casierra 73 Traore 77
Dat bedoel ik precies. Had ook al op budgetgaming gekeken, of er ergens een aanbieding was voor 20 euro. Maar die is nergens te vinden, lijkt me heel sterk ook. Daarom was ik wel benieuwd. Zelf heb ik de game al, maar misschien dat ik er iemand anders nog blij mee kan maken.
Ben bij gm geweest hier in de buurt had wat spellen ingeleverd en FIFA 17 en PES 17 voor 37 euro samen gekocht.
kan iemand mij vertellen hoe ik de selecties up to date krijg ? zoals alle spelers bij de juiste club enzo speel met BVB maar Gundogan en Mkhitaryan zitten nog in me selectie en geen Gotze zonde..
Na een lange sessie tussen beide demo's en het lezen van wat reviews van fifa 2017 besloten om dit jaar weer eens voor PES te gaan. Laatste versie die ik serieus gespeeld heb is 6. Ik heb de PS4 versie besteld. Welke option file is op dit moment de beste, en het makkelijkste te installeren? Ik heb niet zo'n zin om uren allerlei dingen te gaan zitten invoeren. Alvast bedankt.
Ik heb geen PS4, maar kijk eens op https://www.evo-web.co.uk/#pes-we-editing-discussion.5 daar hebben ze option files.
Afgelopen nacht de PESuniverse Option-File erop gegooid, en ik geloof dat het grotendeels goed is gegaan, maar wat betreft de Bundesliga zitten de teams verdeeld over 2 verschillende leagues, wat nogal vervelend is. Ik weet ook niet goed of ik de shirts bij die OF wel zo indrukwekkend vind. Voelt soms alsof het niet helemaal klopt, qua kleur, fonts, textuur, whatever. Geen idee. Volgens mij waren de shirts in de OF die ik vorig jaar had beter.
ik vind de duels zo heerlijk echt prachtig Edit: ze hebben een update gedaan qua transfers lekker hoor
Mensen die een goede option file zoeken: PES World! Zowel de shirts als logo's zijn van een hoger resolutie/qualiteit dan die van PES Universe. EPL, Championsship, Serie A & Primera Division zitten erin. De bundesliga zijn ze mee bezig.