Ik heb vanmiddag destiny weer gedownload en vannacht als ik thuis kom roi maar dven downloaden en installen. Begon weer te kriebelen en heb er helemaal zin in. Is er toevallig ook een trailer oid van de nieuwe raid?
Boys, help eens. Ik wil Rise of iron kopen via Destiny zelf, maar ik krijg steeds een error als ik op de Rise of Iron icoon druk. Ik krijg te zien: ''Query failed. Could not establish connection to PS Store. New Silver purchases will update when you next sign in''. Hij connect me dus niet naar de PS store en ik kan de expansion ook niet in de store vinden Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad? Heb de game vaker opnieuw opgestart maar niks. Wil de game ook niet reinstallen omdat jarenplan met downloaden...ugh
Zag jullie vd week praten over destiny 2. Is dat al officieel bevestigd? Ben in 2 weken tijd toch ziek hooked. Dus een nieuw deel zou ik zeker kopen. Al ben ik voorlopig nog zoet
Ja. Destiny 2 zou eigenlijk nu uitkomen, maar vorig jaar merkte Bungie dat het hard nodig was dat ze eerst vele QoL improvements moesten maken voordat er een nieuw deel uit kwam. Sindsdien hebben ze erg veel geluisterd naar de fanbase en hebben toen de taken King en deze dlc uitgebracht met vele veranderingen. Destiny 2 wordt ondertussen door het grootste gedeelte van het Bungie team ondertussen gemaakt. Vermoedelijk komt de game volgend jaar uit.
Niet echt een gameplay trailer van de nieuwe RAID maar wel een soort van launch trailer. Maar damn wat levelt iedereen snel zeg ik ben nu light 328 zijn al aantal in mijn vriendenlijst die zijn al 350 a 360.
Wilde het net posten. Zocht een trailer van de raid maar die was er niet en kom het net tegen op reddit. Dit ziet er sick uit zeg! Als iemand gaan streamen morgen avond laat het dan hier even weten want ik wil wel graag mee kijken!
Black MIDA Ornament gekregen uit de Weekly... Leuk zo met die skins. 349 inmiddels. Quest die van RoI zijn gedaan
Ik hoef de raid al bijna niet meer te doen voor lightlevel 374 en bijna 375 al. Chill iig. Zal alleen maar helpen om de raid te halen.
Damn gaat snel.... speel lekker rustig zit pas op 351. met 1 character de andere 2 moet ik nog aan beginnen
Same here. Ik wil sowieso nog een fireteam waarmee ik nog de tweede en derde raid mee kan doen. De tweede heb ik ooit eens gedaan zittend in de hoek En die van Taken King heb ik nooit gedaan.