Juist.. daarom sla ik fifa lekker over. Enige wat ik echt leuk vind is proclub. Vind dat mn geld niet waard
Voor diegene die al toegang hebben; Wat is het transferbudget van Southend United, Charlton Athletic en Sheffield United? Thanks!
Tja, kan er weinig aan doen dat mensen geld uitgeven aan een spel. Ik zou het zelf niet snel doen haha. Maar inderdaad realistisch: mensen met geld krijgen betere teams dan mensen die geen geld uitgeven. Beetje de PSG/Manchesters van de wereld tegenover Eredivisie
Alleen in FIFA kun je met een normaal goed team alsnog wel winnen van iemand met een overdreven goed team gelukkig
Oke, klaarblijkelijk verschilt de Free Trial via EA Access toch nog van de full-game. De Premier League graphics van het nieuwe seizoen zijn dus niet beschikbaar in de Free Trial (afgezien van de FA Cup wedstrijd die je speelt helemaal in het begin) maar zijn wel beschikbaar in de full-game.
Dat valt behoorlijk tegen bij Fifa, onderstaand was mijn team van FUT15 maar een team als dit is echt 100% poep door de handicap of wat het ook is. FUT is gewoon nep, ik trap er niet meer in.
Nu verschillende pre-orders voor de Xbox One en PS4 voor 37 pond (plus 2 verzendkosten). Bij bestelling van 1 exemplaar kom je op €46,90 inclusief verzending als je in ponden betaalt bij Amazon.co.uk Normaal gesproken zul je ze zo'n 2-3 dagen na release ontvangen. Geldt onder andere voor: - Battlefield 1 - Mafia 3 - FIFA 17 - watch Dogs 2 - South Park: the fractured But Whole - Gears of War 4 - Forza Horizon 3 - Titanfall 2 - WWE 2k17 - Warhammer 40k: Eternal Crusade - Dead Rising 4
Ik lees net en review op insidegamer, grootste kritiekpunt is het overschakelen tussen animaties, die zou erg houterig gaan... Klopt dit of is het niet heel erg storend?
Nou heb hem binnen. Speelt best lekker. Maar ff serieus, je kan dus een week eerder spelen, maar dat is dus maar 10 uur? Of zit ik er weer eens helemaal naast nu?
Ja, zo is het altijd. Ik vind het een mooi gebaar. Ben ook geen student meer die veel te veel vrije tijd heb, dus die 10 uur maak ik waarschijnlijk toch niet eens vol voordat het spel uitkomt. Toevallig vanochtend wel teveel tijd over, haha. Even snel m'n eerste potje gespeeld, Online Seasons in divisie 9. Ik was Leicester, tegenstander koos voor West Ham. Alle controls lekker op manual gezet, moet zeggen dat het hier en daar nog een beetje onwennig speelt, maar dat het zeker niet tegen valt. Dat ik van een 2-3 achterstand in de 88e minuut nog een 4-3 overwinning heb weten te maken speelt natuurlijk zeker mee. Maar ik kreeg wel echt een WAUW-gevoel bij de goals die ik scoorde. Hij scoorde 2x een kopgoal met Simone Zaza, uiteraard een sterke spits, maar Huth werd wel simpel aan de kant gezet.. Hoop dat dat niet te vaak gaat gebeuren.
Ja mooi he. Denk dat er in de geschiedenisboeken van real-life voetbalwedstrijden duizenden goals in de 90e minuut zijn gevallen. Dus ik snap dat gebash hierover nooit echt Heb met FIFA 16 ook zat wedstrijden gespeeld waarin ik de bal er niet in kreeg in de 90e minuut.
Bol.com geeft aan dat fifa 17 is meegegeven aan de bezorgdiensten (postbode). Mogelijk dat ik hem al maandag of dinsdag in de bus heb of echt pas op de release en is de mail misleidend? Thanks