Ja jonguh, de tijd dat je alle tijd nog in het gamen kon stoppen. Man, man hoeveel tijd ik in Gears heb zitten.
Dat was na de trailer voor Gears 1 wel de vetste trailer van de franchise. Jammer dat die game één van de grootste teleurstellingen uit mijn game-leven bleek te zijn. Die multi-player
Holy shit. Gow digitale versie voor 10 dollar. Net gedaan en code gekregen. Die gast verkoopt ze dmv die nvidia cards actie. Heb zelf 10 dollar gift card gekocht zoals ik altijd doe met games. Hem de code gestuurd daarna gelijk een pm terug met een GoW code. https://www.reddit.com/r/GameTrade/...rs_of_war_4_code_pcxbox_w_10_agc_xbox_credit/ Edit: Out of codes nu.
Ok, ik heb 'm nu voor $20 gekocht (ook mooi) en als dit in de mail staat is 't verder goed? @Hybrid weet jij dat? YOU'VE GEARED UP! Below is a confirmation of your redemption.
Ja. Na dat je gelinked hebt. Email etc. Moet die tussen je windows games staan of op je Xbox tussen ready to install. Nvidia is weer lekker dom aan het doen. Is al vaker gebeurd met ze. Mensen kunnen nu nog steeds een 1080 kopen op Amazon dan krijg je de code en dan cancel je gewoon lol.
Haha, oh op die manier. Lekker handig ja. Ach, wel lekker cheap zo. Dan laat ik die Ultimate Edition lekker gaan en koop die season pass wel een keertje, nog steeds goedkoper uit zo. Maar ik heb 'm gelinkt alleen nergens te vinden. Is het tegenwoordig alleen nog via de console te zien ofzo? Via de site zie ik nergens de historie staan. Wel 360.
Nee alleen via de console denk ik nu. Bij Ready install. Kan je hem al installeren maar is momenteel nog alleen de license. Nog niet de echte preload.
Net op de console gekeken en hij staat er als "pre-order" tussen. De bonus dlc zit er trouwens ook bij!