Jammer Cold! Je deed lekker mee in race 2.
In race 1 voor het eerst dit 'seizoen' niet in de openingsfase eraf gegaan en leuke gevechten gehad in het middenveld. Props naar iedereen om mee heen! Doordraaiers, chicanes... alles kon zij aan zij. Was echt genieten. Op een gegeven moment samen met Rossi en Loyall, Kimi en Tender aan het binnen hengelen. Ik hoopte op een mooie 5 man dog fight voor P2, maar helaas sloeg het overstuur bij mij al snel toe en kon ik aansluiten op P8. Concentratie viel half weg, nog 215675668 gespind daardoor en uiteindelijk 10de geworden. Mehh.
Race 2 op P4 een beetje klem achter Gold. Maar toen klapte de verbinding van Cold eruit en die nam Gold mee, waardoor ik mooi kon doorschuiven naar P2 met een gat van 3,5 sec op Crook. Kon niet helemaal mijn ritme vinden (weinig 1:09's) en het gat bleef schommelen tussen de 3 en 4 seconden, tot de slotfase. Kon nog op 1,4 seconden naderen maar het was niet genoeg. Strak gereden @Crookk
Monaco wordt mayhem, maar weet nog niet zeker of ik er bij kan zijn ivm familieverplichtingen. Wel nog een 1:41.528 gereden net:
Laatst bewerkt: 26 sep 2016