Wij hebben ook een uur geleden de boss kunnen verslaan. All we needed was sleep. In 5 tries geklaard GG. Shitty loot as usual. Shout out naar @Graveheart voor de 379 artifact. Nu ff stream editen en video online gooien en slapen. Lowest light was 365. Highest 378 en er was weinig verschil in dps dus laat je niet afschrikken. Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat is wel een flink verschil hoor Weet niet hoe jullie het gedaan hebben natuurlijk, maar ik had wel 3 keer zoveel damage als anderen op het eind scherm. Strikes grinden als een gek. Elke keer die blauw equippen en verder gaan. Binnen 3 uur ben je 365 dan
pssst nawa, houd RT ingedrukt man @bulletproof010 @Flayner @Avalon Scorpion Dit bedoelde ik, lijkt mij wel interessant eigenlijk qua strategie Spoiler https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/549c58/spoilers_wrath_of_the_machine_raid_final/ ennneee... morgen even checken Spoiler https://www.reddit.com/r/DestinyThe...spoiler_spinfoil_hat_time_lets_discuss_these/
Ja sorry bedoelde inderdaad strike lol. Maar kan je nergens die spirit blooms inleveren? Heb er bergen van dat is de enige die ik nergens kan inleveren. Ben nu light 347 er komt wat schot in.
De factions roteren per week wat er bij hen ingeleverd kan worden. Weet niet of er nu Spirit Bloom ingeleverd kan worden, maar is zonde man. Ik zou niet zomaar die materialen inleveren, maar ik ben dan ook nog niet de patrolgrind vergeten uit Y1... Heb nu alweer 2500 spinmetal en alsnog gebruik ik een ghost voor meer spinmetal
@Maddmonkey : Had ik maar niets gezegd over die eerste missie. Die was opzich wel intens, maar die missies erna waren erg makkelijk. Eentje met een tank ergens erin 4x dood gegaan, maar niets hoefde overnieuw. Hebben ze iets gedaan aan het levelen ofzo? Het is in eens niet meer zo moeilijk of intens, afhankelijk van de omschrijving.
Blauwe engrams decrypten dus tot 340? Maar blauwe drops kunnen hoger zijn tot 365? Heb ik t goed dan?
Ik ben wel echt goed gezegend zeg 381 light alweer Vind de raid echt geweldig. Die laatste bossfight is echt enorm hectisch, spannend en toch niet vervelend
GHOSSSSTR ASHELLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAA uit de raid Let the grind continue Sent from my iPhone using Tapatalk
Gister eigenlijk totaal niks goed gekregen dus blijf op de 347 light hangen. Gister tot 12 strikes gedaan maar de goden waren me niet goed gezind lol.
King of the platform Gekdoen in the tower tijdens t wachten op je raidgroep Hehe dacht al hoe de fuck komen die randoms nou steeds aan die andere kant van de brug terwijl ik daar netjes over die brug heen gaat