1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] BMW 320TC cup UK/FR

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 15 aug 2016.

  1. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Jammer Cold! Je deed lekker mee in race 2.

    In race 1 voor het eerst dit 'seizoen' niet in de openingsfase eraf gegaan en leuke gevechten gehad in het middenveld. Props naar iedereen om mee heen! Doordraaiers, chicanes... alles kon zij aan zij. Was echt genieten. Op een gegeven moment samen met Rossi en Loyall, Kimi en Tender aan het binnen hengelen. Ik hoopte op een mooie 5 man dog fight voor P2, maar helaas sloeg het overstuur bij mij al snel toe en kon ik aansluiten op P8. Concentratie viel half weg, nog 215675668 gespind daardoor en uiteindelijk 10de geworden. Mehh.

    Race 2 op P4 een beetje klem achter Gold. Maar toen klapte de verbinding van Cold eruit en die nam Gold mee, waardoor ik mooi kon doorschuiven naar P2 met een gat van 3,5 sec op Crook. Kon niet helemaal mijn ritme vinden (weinig 1:09's) en het gat bleef schommelen tussen de 3 en 4 seconden, tot de slotfase. Kon nog op 1,4 seconden naderen maar het was niet genoeg. Strak gereden @Crookk :thumbs:

    Monaco wordt mayhem, maar weet nog niet zeker of ik er bij kan zijn ivm familieverplichtingen. Wel nog een 1:41.528 gereden net:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2016
  2. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Race 1:

    @1:50 crash van Crookk van Kimi NL !!



    Race 2:

    @8:20 lag spike van ColdzeroNL waardoor ik van de baan vloog
    @21:50 leuke battle met Rossi46
    @23:00 chrash met Rossi46


    Buiten dat wel leuke race!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    2 leuke races gehad met veel toffe gevechten.

    @Loyall beetje ruimte houden uitkomen bochten mag wel met iemand aan je buitenkant.. Gras remt nogal af namelijk ;)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  4. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Argh Kimi!!! :mad:=(


    Mijn savegame is trouwens niet naar de kloten geraakt, das wel chill dus bedankt iedereen voor het wachten :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2016
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
  6. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Jep

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Dex vindt dit leuk.
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]
     
  8. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Als ik jouw punten van race 1 krijg is het allemaal water onder de brug :rolleyes:
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Lekker geracet! Eerste race reed ik bijzonder steady. Aan het begin leuke gevechten gehad maar uiteindelijk flinke tijd alleen gereden omdat mensen achter me wat fouten maakte. Eindelijk weer een keer gewonnen en dat zonder oefenen en op Silverstone, wat niet echt mijn circuit is.

    Tweede race was echt genieten. Zaten met een leuke groep dicht bij elkaar. Had me uiteindelijk van P13 naar P4 gevochten. Toen Rossi & Gold wijd gingen lag de weg naar P2 vrij. Helaas raakte Gold de controle helemaal kwijt en vloog van links naar rechts over de baan, daar reed ik helaas. Slechts een plek verloren maar wel gelijk Loyal op mijn bumper. Was daarna een beetje mijn ritme kwijt en door mijn enige grote fout uiteindelijk op P8 gefinished. Twee keer podium was leuk geweest maar pak nu al meer punten dan ik had. Prima avondje!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  10. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    [​IMG]

    In ieder geval 1 cleane tijd kunnen neerzetten.
    Beloofd wat voor a.s. zondag.
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Laat zien waar. Heb je replay voorbeeld, dan kan ik dat aanpassen volgende keer.
     
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Heb gister 2 lange clips gemaakt.. Die staan op xdoos van uit tv camera.. Zal later vandaag nog wel ff game clip maken vanuit mijn punt
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    O.k. ben benieuwd.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Mag ik allereerst benadrukken hoe close het gisteren was qua rondetijden en hoelang (een groot deel van) de groep bij elkaar bleef!

    Met name in race een een enerverende race gehad! Qua rondetijd kon ik me deze week al in de middenmoot begeven, en race één heb ik zelfs enige ronde mogen leiden, nadat ik Asjemenou/Coldzero/United passeerde. Beltoon begon echter al snel aan te dringen en was de snellere, en niet veel later ging ook Kimi ervoorbij. Toen had ik een een snelle trein combi van Loyall en Rossi achter me die me eenvoudig passeerden toen ik een penalty opliep. De vijfde plaats vast kunnen houden ondanks nadrukkelijk aandringen van een (veel) snellere Wiethok in de laatste rondes. Deur-aan-deur heb ik hem achter me weten te houden maar het had geen ronde langer moeten duren!

    Race twee kenmerkte zich voor mij in heel veel onnodige foutjes en heel vaak uithuilen en opnieuw beginnen. In de laatste drie rondes nog een mooie inhaalactie op
    @asjemenou75 en Unitedart weten te plaatsen en daardoor misschien nog net een puntje binnengesleept! Beetje jammer dat ik de herhaling vergat op te slaan, had die graag teruggezien!

    Silverstone Int. was een toffe baan! :)

    @ColdzeroNL
    Zouden de problemen gerelateerd kunnen zijn aan je streamen (meende dat jij een stream had aangezet)?
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Die had ik al uitgezet :) na de 1e race omdat ik wat mini spikes had van 1/10e sec. waardoor schakelen soms niet lukte
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Vooral in heat 2 na enkele spannende avonturen, 1× 5 seconden penalty en een spin na tikje op achterkant (cup racen:+)
    toch dik tevreden.
    Je kunt zomaar laatste worden als je net teveel pech hebt.
    Ik had nu pech en geluk.
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Waren twee super mooie races gisteren. Er zat een heerlijke flow in die baan - en je had lekker de ruimte - wat tot hele mooie gevechten leidde. Persoonlijk resultaat is "mwah", maar dat is min of meer mijn eigen schuld (had ik GoldPW maar niet aan moet tikken).

    Om met dat laatste te beginnen. Dikke pluim voor de strijdlust en het rijgedrag van @GoldPwnageNL! Tactische slim, verduveld lastig om langs te komen, maar wel fair! Des te lulliger vind ik mijn tikje waardoor je de controle (en een hoop plekken) verloor. En vooral dat ik dan alsnog in de laatste bocht die positie af pak ;)


    Hier even een bijzonder bevredigend rondje waarin ik zowat iedere apex weet te pakken :) Daar leende de baan zich bijzonder goed voor!
     
    B Tender en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Toch moet mij iets van het hart en dat is dat ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met het rijgedrag van @loyallronin . Vechten en knokken is mooi, maar hier valt gewoon niet eerlijk tegen te racen. Iedere keer wordt de deur te laat dicht gegooid of wordt contact niet eens vermeden, maar zowat expres opgezocht. Alles om te voorkomen dat iemand er langs komt.


    Ik geef je hier alle ruimte bij het ingaan van de chicane, maar je weet ook dondersgoed dat ik nog naast je zit bij het tweede deel. Toch stuur je gewoon vol op de racelijn in, waardoor je mijn inhaalpoging af kunt slaan, ik het gaat weer dicht moet rijden en de aansluiting met Kimi verlies.


    Dit is weer zo'n voorbeeld van een actie die bij iedereen goed gaat (ik heb er zat voorbeelden van), maar niet bij jou. Omdat je weer vertikt om van de racelijn af te wijken. Het lijkt een ultieme poging om alsnog een inhaalactie af te slaan, ondanks dat ik er al half langs ben.

    De opmerking van Wiethok - over het op het gras duwen - blijkt ook niet bepaald ongegrond te zijn. De eerste keer geef je hem op de meest lullige manier nèt (niet) genoeg ruimte, om hem een paar bochten er na simpelweg van de baan te duwen. Je doet het doelbewust. Zie het tweede deel van onderstaande clip.


    En dit alles terwijl je notabene gebruikt maakt van de camera "achter" de auto als view! Je hebt dus perfect zicht op alles wat zich om je auto heen afspeelt. En nog kom je tot dit soort acties...

    Ook hebben we de afspraak gemaakt om op elkaar te wachten als je iemand benadeelt en het duidelijk is dat dat jouw schuld is. Ik deed dat bij Gold (zie eerste clip) en Kimi deed dat bij jou, zie onderstaande clip. Dat kost een hoop plekken, maar het is niet anders.


    Maar zoals we vorige race hebben kunnen zien heb jij daar zelf niet echt een boodschap aan. Je reageert er niet eens op als er naderhand iets over wordt gezegd op het forum...
    Ik heb na dit alles nog even terug gekeken naar je actie op Kimi op Le Mans (in een gat duiken dat er niet is, hem daardoor de penalty zone in duwen en vervolgens niet wachten) en eigenlijk zie je daar exact hetzelfde scenario. Je doet er niets aan om contact te voorkomen - je remt niet eens - en je hebt vervolgens lak aan het feit dat de ander nadeel van jouw actie ondervindt.

    Met al jouw ervaring zou je veel beter moeten weten. Je racet gewoon té fanatiek. Zoals gezegd ben ik er klaar mee, want je haalt op deze manier bij mij een hoop plezier weg. Plezier dat ik met de anderen wel heb, of ik nou win of verlies.

    @asjemenou, graag hoor ik ook jouw objectieve visie hierop. Naar eerdere reacties wordt niet geluisterd, want er verandert niets.
     
    Kimi NL, HRT WietHoK NL en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had net je filmpjes op de Xbox app gezien. Zaten paar leuke battles tussen. Had eigenlijk ook een replay op moeten slaan. Eerste paar rondes van race 1 waren volgens mij best leuk. Opmars in race 2 van 13 naar 4/5 waren heel gaaf.

    Is het overigens niets een idee om Hierna een Ginetta GT3 Cup te doen? Gaat lekker hard en rijdt volgens mij best lekker.

    Edit: Dit typte ik voordat ik het bovenstaande bericht las. Ik ben niet de meest voorzichtige coureur en ben niet vies van een beetje duwen en trekken. Ik vind wel dat je respect moet hebben voor je medecoureur en je fouten moet toegeven. Gisteren ging ik ook de fout in, in plaats van er alles aan doen om mijn plek te houden maak ik juist zo snel mogelijk ruimte om ervoor te zorgen dat anderen er zo min mogelijk last van hebben. Verlies liever zelf een paar extra plekken dan dat ik iemand anders zijn race misschien verpest.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2016
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Loyall weet ook beter. Ben hem in de 320TC nog niet echt tegen het lijf gelopen, maar heb in de vorige cups mooie en faire gevechten met hem gehad. De acties in Silverstone zouden (in het achterhoofd houdend dat dit een touringcar en geen formule klasse is) wellicht nét door de beugel kunnen in een niet-plakkerig spel, maar in de plakzooi die Project Cars heet zijn bovenstaande acties niet chill inderdaad. Vrijwel alles had voorkomen kunnen worden.
     
    Kimi NL en Racerblade01 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina