ik heb nog geen ene keer iemand gezien in die Archon's Forge , is dat te doen in je eentje of met 2 man ? ben 338 light nu.
De artifact loopt zwaar achter bij mij. Ben nu 370 light maar m'n artifact blijft vrolijk op 365. Heb eigenlijk geen zin om oude content te doen om een betere artifact te krijgen (Court of Oryx) en in de crucible krijg je alleen wapens en exotic engrams (geen artifact dus) .
Skeleton key geeft ook een redelijke kans op een artifact. Coo is echt snel te doen als je T3 runes nog hebt. Kan je ook nog hier en daar een exotic krijgen
Ik gok dat je aankomend weekend met trials ook hogere artifacts kan krijgen met een beetje geluk. Oh en BTW ; Spoiler: Raidsecrets Ben trouwens erg benieuwd of we bij die 5e monitor kunnen komen in de normal raid of dat t pas met de hardmode te doen is.
Bleek te gaan over de Telesto. Had iemand nog "nooit gezien". Jammer, dacht even dat er een hidden Exotic was. Wil dolgraag helpen ... maar met LL 349 heb ik bij de boss geen klap te zoeken. Eens kjiken wat we vanavond gaan doen. Denk Strikes @Maddmonkey ? En dan gewoon even 3 uur non-stop grinden...
Geen idee, vanavond maar eens kijken of we nog vier andere kunnen vinden voor een snelle butt wipe! Ik ben er vanaf een uur of 7 a half 8. Thanks voor het aanbod!
Eris packages geven alleen hogere light. Maar goed, court is geweldig om wormspore, engrams en legendary Marks te farmen. Zo nu en dan ook nog een exoticje erbij. Alleen moet je wel dan die T3 runes pompen en hopen op een chille groep met randoms.
Kortom; - Alle bounties oppakken > Faction's. - Strikes doen als een mongool op steroids - @Maddmonkey vragen om hulp. Check. M'n centen waard.
Strikes doen is wel het beste ja. Rep booster erbij en gewoon in de heroic playlist gaan voor ook flink wat Rep. Dan kan je daarna misschien wel 2 faction packages halen. Vervolgens nog wat motes en heavy synth icm een exotic class item aan je faction geven en hoppa, weer een pakketje. Ik ben in een week tijd van 55 naar 78 gegaan bij FWC op mijn Titan
Hahaha ... jezus. Sherpa-Monk is terug Heb zin in die Raid ... maar dat levelen gaat nog niet helemaal vlotjes
Gaan we ook wel doen. Die soft-cap demotiveert me een klein beetje Maargoed ... als ik de heren mag geloven moet dat binnen 3 uur opgelost zijn.
Vanavond even lekker grinden, beetje strikes, PVP en misschien wel een NF doen. Komt goed ouwe ik zie je wel in de orbit!!