1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Folders!
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups. Zit in de Beta group en wist het al. Best hendig.
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ooit ergens gelezen dat je games kan sharen met vrienden op een andere Playstation. Aangezien BF1 en Fifa 17 binnenkort droppen leek het mij een goed idee om met een vriend de kosten te delen.

    Ik las dat ik via mijn PSN op zijn Playstation de PS als primary moet activeren en dat hij vervolgens hetzelfde doet op mijn Playstation (zijn PSN > Activate as primary console)

    Vraagjes:

    1. Als ik via mijn US account, dit account activeer ik ook op zijn PS, games koop in de US store kunnen wij deze beide spelen? Beide op een NL account?

    2. Kunnen we tegelijk spelen?

    3. Zijn er nadelen?

    Wat ik mezelf nu bedenk. Hebben we dan ook niet 1 Playstation Plus subscription nodig? Deze deel je namelijk ook. Ik heb Plus op mijn US account en deel deze met mijn NL account.. Kan ik het dan ook niet met hem delen?
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Thanks
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja! Gelukkig wel, anders kon ik mijn dure headset niet aansluiten :) Is wel echt een gemis bij de Slim!
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Is de 49 inch ks8000 niet heel erg geschikt las zo rond de 23 ms input lag met HDR in game mode en deze tv is rond de 1500€
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Afhankelijk van de maat natuurlijk maar zelf zou ik icm 4K niet kleiner dan 55 inch gaan.
     
  9. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb met een vriend nu het gamesharing aan de praat gekregen. Beide onze PS + subscriptions zijn verlopen.. Kunnen we deze ook delen?

    Op mijn PS4 staat mijn account op deactivated en op zijn PS4 staat mijn account als primary.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2016
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja dat kan, ik en een vriend doen dat ook. Als jouw account bij hem als primary staat moet jij PS+ activeren op jouw eigen console.
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Thanks voor je bericht.

    Dus ik log in op mijn PS4 met mijn account , die niet als primary is geactiveerd, en activeer de code in de store. Het resultaat is dat wij beide online kunnen via mijn account?

    Deelt hij deze playstation subscription ook met subaccounts op zijn PS4?
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja, je activeert de code via jouw account en omdat ie primary staat op een andere account kan diegene ook online. Hij kan gewoon online met zijn eigen account en jullie kunnen zelfs samen online op één subscription.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wtf....
    Mijn ps was kapot. Dus opgestuurd via bol. Na negen dagen zou het klaar zijn. Vond dat al rap maar ok.
    Na een week zag ik dat er nog niets was geupdate bij de statuspage van Bol.
    Dus mailtje gestuurd. Krijg ik een antwoord, ik heb het nagevraagd meneer, de reparatieservices heeft nog 16 dagen nodig om Uw ps te repareren.
    Dus ik mailtje terug. Hoezo 16 dagen, er werd aangegeven negen dagen.
    Mailtje van Bol, meneer de reparatieservices heeft 4 weken de tijd om het te maken en terug te sturen. Dat is standaard U moet nog even geduld hebben.
    Damn fuck hell and devil. Maar ok ik wacht wel.
    Krijg ik vanmorgen een mailtje van Bol,
    Dus wtf, ik een pissig mailtje terug gestuurd met wie er nu zit te liegen bij Bol.
    Krijg ik net een mailtje terug van bol,

    Nou ja, dan maar wachten tot november met de PS, leg ik er een tientje bij en heb ik een PS Pro. Ook al heb ik geen UHD tv met HDR etc.. Voor mijn VR zal het alleen maar beter zijn hoop ik.

    Maar des al wel te plus, een enorme afgang van bol... Nooit problemen mee gehad maar nu fucken ze wel erg zeg..
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hehe op dit moment zou ik er ook voor tekenen als ik mijn aankoopbedrag terug zou krijgen :+
     
    AnubisNefer, Olijke Poffer en Servantes vinden dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja geen idee waarom ze dat zo snel doen. Misschien omdat ze mij als vaste klant hebben? Koop er toch best veel. Of misschien vanwege mijn pissige mailtjes. Of gewoon service omdat ze enorm hebben lopen kloten.
    De grap is dat toen ik hem opstuurde ik hoopte dat ze mij een pro zouden terugsturen ipv mijn eigen ps4. Foutje bedankt.
    Nou is het geen pro maar geld. Ook prima. :D
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou tegenvaller van de eeuw.. Bol.com heeft ineens mijn ps weer gevonden en opgestuurd naar Sony.
    Geld wordt dus niet gestort.. Blij maken met een dooie mus dus.. }:] De hele week liegen ze al de boel bij elkaar.
    Denk je een Pro te kunnen kopen. Mooi niet, huilie huilie doen. Ik zal ook eens een keer geluk hebben.. Dat mag blijkbaar niet.. Story of my life.
    VR en andere bestelling die uitstonden heb ik geannuleerd. Bol is een hele goede klant kwijt. Wel jammer dat ze daar geen enkele pijn van krijgen. Dat ene klantje..
    Suc6 Bol. Koop wel bij een andere in het vervolg.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon zeggen dat je al een nieuwe gekocht hebt.....proberen waard.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol dat is natuurlijk mijn probleem. Daar trappen ze niet in. Zou stuk heel slecht zijn van bol
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ben ik de enige die elke dag een mail krijgt met wijzig je wachtwoord. Irritant.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik krijg geen mail iig. Heb werk de twee traps verificatie aan staan trouwens. Wel zo veilig.
     

Deel Deze Pagina