1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep,... klopt idd. Lange voorzet,.. lopen naar de achterlijn en voorgeven. Op de één of andere manier houdt de achtervolgende verdediger van de tegenpartij eventjes in,.... dit gebeurt eigenlijk continu als je op deze manier een lange bal speelt. Heb maar een paar keer gehad dat het anders verliep. Zullen ze waarschijnlijk nog wel aanpassen.

     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Er was een actie via Uber waarin je in de App vandaag tussen 11-15 in Amsterdam een code moest activeren. Ik ben het zelf helemaal vergeten :mad:

    Vraag me af of er mensen zijn die wel succesvol deze code hebben ingevuld? Het ging alleen om een Xbox One versie helaas, maar alsnog was die meer dan welkom geweest haha. Volgens mij zou het spel dan met een Uber gebracht worden. De actie was in samenwerking met EA Sports
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja op marktplaats stond er 1tje te koop die was gewonnen met een Uber actie.
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Eigenlijk te raar voor worden dat half nederland de game al heeft door deze acties etc en nu ook weer door CokeEsports op twitter. Gigantisch veel youtubers hebben de game gekregen vandaag. En wij als consument maar wachten tot donderdag. Kan er best pissig om worden.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Want?Release is gewoon donderdag en best logisch dat ze voor marketingtechnische reden (met name youtubers) de game al eerder opsturen. Ze willen gewoon een hype creëren. Enige wat wel wat raar is is dat de US release bij een game als FIFA wat eerder is dan de EU release
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Fifa is een serieus grote release en vind ik dat ze het op dezelfde tijd moeten uitbrengen waar ook te wereld. Kan mij genoeg games herinneren waar dat mee gebeurd. Voor mij is het helemaal belangrijk omdat ik fut speel en de markt morgen al op gang komt en nu ook al is. Loop je toch weer achter de feiten aan.
    Afgelopen jaren altijd de game eerder kunnen krijgen bij de lokale gameboer maar al die winkels bestaan niet meer :mad:
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Als reviewer voor een niet nader te noemen website heb ik de game sinds afgelopen vrijdag. Natuurlijk snap ik dat het vervelend is dat consumenten iets langer moeten wachten, maar websites, magazines en YouTubers proberen natuurlijk een review online te zetten op het moment dat de game verschijnt, niet als deze al een week in de winkels ligt.
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    De meeste fifa streamers op twitch zoals Castro die nu net ook de game heeft gekregen die boeien heel die reviews niet. Die willen alleen spelen en nu ze de game eerder hebben er mee gaan lopen spronken op twitter etc. Kan ik echt slecht tegen. En het zijn er niet een paar die de game al hebben maar gigantisch veel en in de usa komt de game morgen al uit. Ook zoiets raars. Waarom moeten wij tot donderdag wachten dan
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik baal er ook van maar je doet er niets aan.Weet dat stargames in Belgie ze vanavond verkoopt
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Lol belgie. Dat is niet om de hoek helaas :mad:

    Ik ging altijd naar mijn winkeltje in Schiedam maar die bestaat al 2 jaar niet meer. Kreeg hem altijd een paar dagen eerder mee.
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee ik ga ook geen 3uur rijden om hem op te halen,eigenlijk al continu op zoek naar een adresje
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Als er iets in Rotterdam was dan was er meteen heen gegaan. Maar al die klote winkels hier die doen altijd moeilijk. Bij de bartsmit op de groene hilledijk staat er zo'n schele achter de balie. Wat een kutwijf is dat. Lol
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn Xbox account eindigt op outlook.com en mijn ea account op hotmail.com.Toen ik ben overgestapt naar de Xbox zeiden ze dat ik outlook moest doen.Sindsdien kom ik de companion app niet in,vroeger op ps3 had ik ps3 en ea account zelfde email en geen problemen gehad,wat moet ik doen?Verder ook geen uitnodiging gehad voor de webapp of is dat hetzelfde als companion.app?:+.Zou dolblij zijn met een oplossing
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoop dat ie vandaag al verkocht gaat worden
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Download doet het al een paar uur als je je locatie tenminste op USA hebt staan.
     
  16. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Waar staat dat dan? En is het dan niet zo dat je met dingen vast komt te lopen, als in, pakjes die je gekocht hebt of iets dergelijks?
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  18. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had de deluxe edition besteld via mediamarkt maar krijgt net een mailtje dat ze die niet kunnen leveren. Kut winkel.
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ooh dat is ook lekker dan. Ik had ook eerst de instantie de gedachte om deze versie te halen bij mm donderdag maar ze zullen het wel niet hebben dan.

    Mocht je trouwens nu echt willen spelen kan dat volgens verschillende mensen. Koop het digitaal bij cdkeys.com

    http://www.cdkeys.com/xbox-live/games/fifa-17-xbox-one

    Deze versie werkt meteen op elke store en kan je meteen spelen. Zelf nog niet geprobeerd
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20

Deel Deze Pagina