Ik zal hier op het kantoor voorstellen om een 16-tal Hypermotards te reserveren voor een zondagavond cup.. Deal?
't Is niet echt geschikt voor een cup inderdaad. Vind de game wel leuk, maar eigenlijk vooral vanwege de photomode 't Rijden zelf is mwah mwah verder. Graphics zijn te ziek.
Ik heb de Forza Horizon demo geprobeerd maar moet concluderen dat het niet mijn ding is. Grafisch is het super, laat dat vooropstaan, maar ik stoor me eigenlijk aan drie dingen: > 90% van de tijd ga je volgas > door het bos rijden is bijna net zo snel als over het asfalt? > altijd een close-finish. Als je slecht rijdt 'wacht' de tegenstander op je, als je top-rijdt gaat de tegenstander ook snel, en soms kunnen ze in twee seconden een enorm gat dichtrijden terwijl jij al volgas gaat. Vind ik irritant Los van die puntjes is het wel een heel toffe game en ik begrijp dat het veel fans heeft, maar van mij mag dit type racegame dan juist wat méér over de top qua physics als je dan toch geen realisme nastreeft (>Burnout Paradise achtige game).
Volgens mij is die game enkel leuk met een groepje bekenden Maar dat komt wel goed, denk ik... Ik zal trouwens eens even zoeken naar de verschillen tussen de standard, deluxe and ultimate editions. Die laatste is het goedkoopste in de store in Hong Kong en daar heb ik wel vaker weten te kopen Mits iedereen deze game ook echt gaat kopen trouwens...
Eens met Tender, vooral dit: Ik kan een arcade racer heel erg waarderen (Project Gotham Racing 3 staat hoog in mijn lijstje meest gespeelde games) maar dit is too much vind ik. Je hebt echt 0,0 concentratie of vaardigheid nodig om een bocht rond te komen. Sterker nog... ik vind rechtuit rijden lastiger dan het bochtenwerk (met controller dan, met stuur heb ik het niet gespeeld). Gaat 'm niet worden voor mij.
Daarom speel ik FH3 of FM6 niet voor het racen. ik wil juist gewoon auto's bouwen, cruisen, driften etc..
Nee zowel FH1 als FH2 hebben hier niet echt competities gehad. Soms wel een avondje cruisen, maar niets op vaste avonden. Ik ga m ook niet kopen.......althans iig voorlopig niet. Wellicht in de budget of 2e hands bak......
Ik ga hem maandag of dinsdag kopen en dan gewoon de normale editie.. Beetje toeren als groepje is altijd leuk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb de duurste. Puur omdat ik deze week niet kon spelen. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Top argumentatie, valt geen speld tussen te krijgen! Is die demo trouwens nog beschikbaar? Wellicht verstandig om eerst te kijken of ik het überhaupt wel leuk vind... EDIT: een demo van bijna 20gig, tering... Nou, dat uitproberen kan ik vanavond ook vergeten