Mijne is ook 42.6 gb nu. Als ik op de game druk en bij manage kijk. Was eerst paar 100mb voor de placeholder. Weet alleen niet wanneer die hem gedownload heeft.
Er is alleen een Ultimate edition. Als je de standaard game en premium wilt halen moet je die gewoon beide los aanschaffen.
Oh is dat dezelfde? Plaatste 'm vanaf m'n mobiel en die thumbnail van jouw filmpje ziet er heel anders uit. Vandaar dat ik dacht dat het een ander filmpje was.
Iemand bekend met livekaarten.nl? Hij staat daar voor 49,99 maar ken die site niet. Durf het dus niet aan
3 was heel slecht, 4 was iets beter, beide niet uitgespeeld btw. battlefield is leuk omdat het veel vrijheid biedt in hoe je speelt, en die SP campaigns waren ontzettend linear en beperkt, dus dat voelde niet echt aan als een BF-ervaring. Geen idee hoe dat straks met BF1 zal zijn. Linear hoeft niet slecht te zijn als het dan tenminste lekker wegspeelt en een beetje boeiend en afwisselend is, maar dat is dus afwachten.
Bij mij liep ie vast bij een bepaalde missie in 4, was eentje met allemaal tanks ofzo Na 4 maanden hetzelfde probleem en daarna nooit meer gedaan.