Het komt vanzelf. Heroic Strikes geeft je "evenveel" kans op items dan de normale strikes via de "director". Hoe je het went of keert, grinden zal ik moeten
Snap ik, maar ik kan ook gerust rondlopen in de crucible als iedereen dit denkt Doe maar kan ik weer hamertitan zijn
Nope geen vanguard boost geen keys (volgens mij) maar je knalt wel snel door de strike heen.. Die wretched eye strike bv is in ong 11 a 12 min te doen (als iedereen in t fireteam weet waar die heen moet) En geeft je elke x 2 blauwe items die hoger zijn. T is wel saai maar denk wel snelste manier om bij de 365 te komen.
Sunsingers hebben volop manieren om meerdere granaten of om twee melee's te krijgen. Zou je het dus alleen doen voor een statboost.. Hmm, ik zou zeggen dat in 3 vs 3 een self res of een ramlock met radiant skin beter is dan deze artifact.
Light van 360 aangeraden voor de nieuwe raid. Ok, dat gaat wel lukken de komende weken. Speel nog niet zoveel, maar moet er ook echt weer inkomen. Hatelijk vind ik die nieuwe social zone. Beetje onhandig die trappen opkomen, maar sfeer daar is wel goed, al zie ik de meeste nog altijd in The Tower. Vanavond even een paar strikes doen voor gear.
https://www.reddit.com/r/DestinyThe...spoiler_datto_just_solved_the_monitor_puzzle/ De exotic pulse rifle is ook gespot! Wel een lastige quest volgens mij.... Als iemand me hier keer mee wil helpen
Goed. 353. Wie o wie wil Waldo meenemen door het eerste gedeelte van de Raid? Of helemaal? ... niet allemaal tegelijk natuurlijk!
@Rampage ik geeft het al 100% keer aan dat je makkelijk mee kunt met dat LL, maar je wilde toch eerst levellen? Wat is het nou? Want van de week zullen er nog wel wat Raidjes gedaan worden, wil je mee? Dan fixen we een spot toch.
Zak schijt. Ik bedoel, lieve zak uitwerpselen. Ik ben 353. Wil gerust de Raid doen maar maak hem liever helemaal af (lees, ik wil ook de lootz). Heb geen zin om tijdens het eind gevecht om de 5 seconde op m'n anus te liggen. Dat is niet alleen vervelend voor mij maar ook voor het team. Vanavond ben ik nog online, dan maandag pas weer Kan het vanavond niet ... jammer. Dan ergens volgende week.
Dat is echt nog te laag Waldo.. Gisteren hadden we een 358 mee en die was vanaf de Zamboni letterlijk one shot door alles. Je moet minimaal 360 zijn en dan nog is het einde ontzettend lastig. Grinden Waldo.. Grind and rewards will come to you.
Daarom. Dan is het vanavond gewoon lekker een avondje pootjes omhoog en geen Destiny Succes vanavond!
Slechte instelling... Juist vanavond grinden en zorgen dat je over die 360 komt. Werken voor je LOOOOOOOOT
Kan niet wennen aan mijn "nieuwe" rol Tijdens VoG, Crota altijd in een team zitten om mensen er doorheen te klappen ... en nu afhankelijk zijn van andere. Haat aan Maar inderdaad. GRINDEN VANAVOND.
Ik ook. Tuurlijk is het cool om je characters te houden maar hoever kan je gaan? Wat neem je mee? Alle dingen uit de kluis? Het is nu al een rommel haha. Complete refresh. Ik vind het prima.