Wehkamp is dus gewoon gehandicapt? http://www.wehkamp.nl/speelgoed-gam...e-profile%2Fgears%2Bof%2Bwar%2B4_XboxOne.html
Valt mee. Van de 15 games, is het 1x fout gegaan en dat was bij Forza Horizon 3 ;-) Voor de rest, prima webshop.
Vet gridlock terug ! Dat wist ik niet. Tijd dat het 11 oktober is. Game staat al klaar op xbox one. Preload van PC helaas nog niet.
Man, zoveel uur op deze map beleefd. Goeie tijden. Blijft beste MP naar mijn mening. Enige reden dat ik een xbox one zou aanschaffen is GoW!
"Hi all We detected some Gears 4 Windows 10 keys were obtained illegitimately via our NVIDIA promotion. We have gone ahead and revoked keys that fell in this bucket. If you believe your key was incorrectly revoked, we highly recommend you contact NVIDIA support with proof of purchase to help out with this."
Faya Wes Kan ik die editie die ik bij die LE Xbox krijg ook delen via dat gamesharing met mn broertje als ik hem mn oude xbox geef? Of werkt het alleen als je dingen uit de store zelf koopt
Probeer hem te pre loaden op mijn pc, krijg ik steeds "er is een probleem aan onze kant, probeer het later weer" en ja, had de nieuwe win10 update ervoor gedaan. Maandag maar weer met support bellen. Eerste ervaring met xbox win10 sinds ik ben overgestapt naar playstation begint al weer fantastisch
Haha, echt? Vandaar zo cheap. Ach ja, ik heb nog een €45,- gift card van MM... dan haal ik 'm daar wel ff.