Ik had een playlist van ongeveer 50 nummers gemaakt. Allemaal nummers die op Onedrive staan, hij heeft er denk ik maar 3 afgespeeld want om een of andere reden kon hij de rest niet afspelen. Zelfs met hun eigen muziek werkt het niet foutloos. Zo kon ik zonder problemen een playlist maken van een bepaald album en een andere pakte hij totaal niet, een of andere gekke error. Het is allemaal super easy om een playlist in de Groove Music app te maken en dan losse nummers of albums erin te zetten, dat werkt echt goed.
Maar je weet gewoon niet of bepaalde muziek wel echt gaat afspelen. Zo had ik gisteravond een playlist die bestond uit een album van Young Jeezy, Jay-Z, Killah Priest en 2Pac. Hij speelde alles af zonder problemen behalve 2Pac. Die werd volledig overgeslagen. Toen alle albums weer allemaal afgespeeld werden, werd 2Pac ineens wel afgespeeld. En dit waren allemaal albums van Groove zelf. Als het mijn eigen shit was geweest had ik constant gehad dat hij automatisch het nummer door spoelt en dan ineens weer terug naar het begin gaat of dat ineens het vorige nummer weer begint te spelen. Ik heb de boel flink getest nu.
Maar ja, afwachten maar of er een fix komt.
Iemand had eerder dit jaar aan Spotify toch gevraagd of we op Xbox One support konden rekenen? Toen hadden zei iets gezegd van dat ze nog steeds een deal met Sony hadden en op dit moment niets te zeggen was over Xbox One support. Het lijkt me toch niet dat ze nu voor altijd bij Sony blijven. Ach en anders maar niet. Ik ben zelf toch geen lid meer van Spotify en Groove Music als Background Music player werkt prima. Gewoon je Onedrive volgooien met muziek en klaar.
Laatst bewerkt: 30 sep 2016