Men warlock is nu iets van 375 en heb nog een artifact van 363. Hoeveel wormspore heb je nodig voor 1 rankup? Heb nu iets van 230. Een andere manier om snel aan een artefect te komen is er niet?
Bij omnigul de kist open doen, bij een 350 strike, heb nog wel is een kans voor een artifact. Of Iron Banner dinsdag zal ook wel weer een artifact geven.
Wat je uit de kist haalt gaat tot 385, met die key, artifact weet ik niet 100% zeker, ben zelf 367, zal het wel ff testen.
Ja, eris ook maar wormspore geeft bijna geen rep. Court of oryx moet je doen. Die 3 patrol bounties leveren 1500 Rep op per week.
Voor iedereen die deze map speelt of nog gaat spelen in trials...dit is de reden dat de call out van die tunnels "suicide" is. Sent from my iPhone using Tapatalk
Wel lekker om de andere 2 te levelen zo hunter is nu 360 en titan 359 komende week alle 4 wel minimaal 364 lijkt me zo. Moet echt binnenkort een keer de RAID gaan spelen anders heeft dat levelen uiteraard ook niet zoveel zin en is het wat doelloos lol.
And we're back! @shiz geweldige artsy. Een leuk filmpje om de saaie maandag mee te beginnen. En ahh defender titan is zo heerlijk nasty op deze map Sent from my iPhone using Tapatalk
Zijn er nog mensen die wellicht vanavond fase 2 van Aksis willen doen rond een uur of 8 ? verstuurd via Tapatalk
Gt: Nawa Montana Ik help als je mensen tekort schiet. Kan tot 21:00 max daarna moet ik trialsen Sent from my iPhone using Tapatalk