Nu verschillende pre-orders voor de Xbox One en PS4 voor 37 pond (plus 2 verzendkosten). Bij bestelling van 1 exemplaar kom je op €46,90 inclusief verzending als je in ponden betaalt bij Amazon.co.uk Normaal gesproken zul je ze zo'n 2-3 dagen na release ontvangen. Geldt onder andere voor: - Battlefield 1 - Mafia 3 - FIFA 17 - watch Dogs 2 - South Park: the fractured But Whole - Gears of War 4 - Forza Horizon 3 - Titanfall 2 - WWE 2k17 - Warhammer 40k: Eternal Crusade - Dead Rising 4
Wat tracks van een radio station ingame http://watchdogs.ubisoft.com/watchd....aspx?c=tcm:154-268640-16&ct=tcm:154-76770-32
Ondanks dat er veel te doen was over deel 1 heb ik me er wel mee vermaakt. Deel 2 ga ik gewoon weer halen op de release en zeker omdat de winter er aan komt. Vrijdag Mafia Yeahhhh verstuurd via Tapatalk
Indeed! Komen een hoop leuke games uit dit najaar, ben ik wel ff zoet mee En over een maandje de PS4 Pro natuurlijk
Same here. Al tijdje in de pre-order. Snel ff Tombraider eerst uitspelen (moet ik nog aan beginnen, ik kan geen twee games naast elkaar spelen)
Ligt het nou aan mij of is er rond deze game helemaal geen hype gecreëerd? Lijkt bijna wel een stealth release voor een Ubisoft game.