1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Mooie voorhoede!

    Hier ook iets vreemds,... Als ik Umtiti 82 van de reserve spelers wissel met Mascherano 85 bij de wisselspelers, dan gaat mijn team gemiddelde met 1 omhoog!! Beetje vreemd,....
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe speelt 41212 dit jaar? Weer wat beter?
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Waarom speelt FUT zo anders als een normaal potje? Willen ze dat je coins gaat kopen door rare bullshit zoals spelers die een bal niet goed aannemen of passes die steeds verschillend zijn terwijl ik toch echt gewoon hetzelfde doe.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    @Bidle thanks! Vooral Chica speelt echt heerlijk.

    @Siemenn Ik kan het niet echt vergelijken want speelde vorig jaar altijd 4-3-3. Ik vind het nu wel lekker spelen maar ik zit nog niet echt in een hoge divisie.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    FUT gameplay is al jaren veel minder tof dan de normale H2H gameplay. Blijft zonde, want de normale gameplay zou FUT veel toffer maken. Het is nu voornamelijk een arcade-game, harde schoten, veel snelheid, hoge scores, etc.
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Waar ik ook gek van word is het feit dat je spelers nu geblesseerd kunnen raken. Een team maken is al duur genoeg, ga ik toch geen spelers kopen voor op de bank?
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kon altijd al, maar dit is idd te gortig. Heb er nu 4 op de bank zitten, zal vast een patch voor komen!



    Heb er nu ~60 wedstrijden op zitten en overgestapt op 433(5). Speelt voor mij in deze versie toch fijner. 442 is nog redelijk vertrouwd. Ook 4312 is best wel sterk. Enfin wil altijd met twee formaties spelen, zodat je het na rust anders het veld op komt. Twijfel, twijfel, twijfel, maar dat maakt het ook juist zo leuk. Lekker uitzoeken wat je het beste ligt. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2016
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Zoals ik al eerder heb gepost, FUT is gewoon nep. Chemistry is nep. Kaartjes zijn nep, posities zijn nep. Alleen de euro's die je betaalt zijn echt.
     
    Korkss en Sonny vinden dit leuk.
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Bedoel meer dat je ook daadwerkelijk in de wedstrijd spelers moet wisselen omdat ze niet verder kunnen.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Grootste kritiekpunt van huidige FUT, lees ik overal. Zal wel wat aan gedaan worden ;)
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat kon ook al, maar gebeurd nu wel vaak..

    Die consumables healing gaan ook echt voor bizarre prijzen
     
  12. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nog steeds geen web app...

    Het spijt ons, je bent niet uitgenodigd om deel te nemen aan de vroege webstart in FUT 17. Je kunt de webapp gebruiken zodra FIFA 17 is uitgebracht. Je moet in FIFA 17 eerst op het gewenste platform naar keuze aangemeld zijn en je FUT 17-club aangemaakt hebben

    Meer mensen dit probleem?
     
  13. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Dacht dat het aan mij lag joh... Maar inderdaad, die blessures...|:-
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Snap nog steeds niet wat men zo leuk vind aan FUT :+.
    Probeer het al elk jaar leuk te vinden sinds de introductie in 2010 (toen het zelfs nog betaalde DLC was).
     
  15. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Het hele idee van een team bouwen geeft gewoon een kick... Alhoewel, het ''bouwen'' is nu eigenlijk gewoon met je geld smijten.

    Ik heb zelf voor €15,- aan pakjes gekocht en kan daarmee al prima verder.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niet mee eens. Je kan prima een team bouwen door veel te spelen en daardoor toernooien en divisies te winnen (= coins en pakjes als prijs) en daarnaast te traden op de markt. Geld smijten is en blijft m.i. altijd een beetje laf en cheaten. Sure, andere mensen doen het ook, maar je skills worden er niet beter van én je verpest voor jezelf het idee van een team bouwen wat jou (en anderen) een kick geeft.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Iemand typte hier pas eens dat je je spelinstellingen kunt wijzigen,bij mij staat snelheid,foutieve passes, enzovoort allemaal op 50% wat is het meest ideale?En wanneer krijgen we ons gratis drafttoken?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Spelinstellingen kun je inderdaad wijzigen voor offline head-to-head play, volgens mij niet voor FUT en ook niet voor online gameplay. Ik heb ze vorig jaar inderdaad ook aangepast, omdat ik voornamelijk met mijn broer en vrienden op de bank 1v1 speel. De meest ideale spelinstellingen kun je vast ergens op Google vinden, binnen een paar weken staan die meestal wel ergens. Vorig jaar had ik weinig drastisch veranderd, alleen de player runs was hoger zodat m'n teamgenoten meer loopacties maakten.

    Maar, zoals gezegd, dit is alleen voor offline mode.
     
  19. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon een melkkoe voor EA, ja je kan met potjes spelen best een leuk team bouwen waar je mee kan winnen.
    Maar de echt dure spelers zijn gewoon onbereikbaar of je moet gaan traden... en ik wil een voetbalgame spelen en niet uren verdoen met traden
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Prima toch,... dan speel je geen FUT! :)

    Dat dure spelers onbereikbaar zijn ben ik het absoluut niet met je eens. Met het handelen, wat jij dus niet leuk vind, en veel pakketten vrij spelen kan je een eind komen. Uiteraard ook met een dosis geluk, maar dat is ook een onderdeel van het spel.
     

Deel Deze Pagina