[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    @AnubisNefer

Witcher 3-beeldje te koop voor 680 euro

De Japanse ontwerper Prime 1 Studio heeft de handen ineengeslagen met Poolse ontwikkelaar CD Projekt RED voor een nieuw project: een table-top standbeeld van onzer Geralt of Rivia, de befaamde monsterslachter uit de Witcher-games. Het hebbedingetje is met 680 euro wel wat aan de prijs, maar dan krijg je er wel ontzettend veel detail voor terug.

Het beeldje meet 26" hoog (66cm) en is voorzien van een hoogwaardige, doorschijnende hars voor levensecht effect. In het beeld is de witharige held te zien in iconische kledij en met getrokken (zilveren) zwaard, terwijl hij met één voet op een of ander geslacht gedrocht staat. Een Fiend? Chort? Of toch een Howler?

Vanaf de website sideshowtoy.com kun je het beeldje alvast (voor)bestellen, want het komt pas over een jaar officieel op de markt. Mocht je het hele bedrag niet in een keer kunnen ophoesten, dan kun je bij sideshowtoy ook een betaalplan afsluiten voor 78 euro per maand. Geralt is overigens geen onderdeel van het duurdere segment binnen Prime 1 Studio. Zo verkopen ze bijvoorbeeld ook een Optimus Prime-beeld van dik 2000 euro.

Mocht je een pre-order willen plaatsen bij deze vakmannen, klik dan hier voor meer informatie.

Bidle, Zumpelvelder en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter krijg je daar ook een nachtje met Yennefer voor.

Bidle, RaouLioo en Servantes vinden dit leuk.
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Servantes vindt dit leuk.
  4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Na lang twijfelen toch maar The Witcher 3 besteld. Wil de game toch echt een keer proberen na zoveel goede verhalen.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tot over drie jaar! :+:thumbs:

SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik ga hem ook bestellen, ideaal voor het slechte weer :D

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    RIP social life.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb 'm al vijf maanden liggen en slechts alleen de intro gespeeld. Te druk met andere dingen. :+

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik speel hem steeds voor een uurtje of drie/vier waarna ik super enthousiast ben, om hem vervolgens weer weken weg te leggen 8) Game is te groot en te uitgebreid om even tussendoor te spelen... Gewoonweg de tijd niet meer voor helaas :'-(

AnubisNefer, Daz en Garrett vinden dit leuk.
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat is wel jammer ja. Tis echt een game om 'ff' een paar uur in te verdwijnen. Met slechts een uurtje hier en daar pik je de ervaring niet echt op lijkt me ...

Killamonkey vindt dit leuk.
  11. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Net binnen gehad en straks eens beginnen. Ben zo benieuwd:eek::oops:

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja precies dat.. Voorlopig ben ik nog zoet met FIFA en Uncharted 2 & 3 zucht.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    You're in for a treat! Enjoy! :)

SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Man baal nu wel van The Witcher 3 wat betreft quests. Ik hou er van om rond te lopen en tussendoor quests te pakken/doen, maar schijnbaar is dit spel niet echt gemaakt om uitgebreid te gaan exploren. Zat op internet te zoeken en blijkbaar hebben meer mensen dit. Ik heb nu al 2 quests gehad waarbij een objective al niet meer gedaan kon worden of een andere afloop hebt dan je eigenlijk kon doen.

Bij deze 2 missies heb ik het al gehad en dat is nog maar het begin.

The Beast of White Orchard: ik had al eerder dat nest gevonden en blijkbaar is nu een objective met de soldiers al failed
    Missing in Action: ik had die broer al gevonden tijdens het exploren voordat ik met Dune had gepraat, maar als je eerst met Dune praat en dan zijn broer zoekt dan kan je zijn redder ook meenemen. Nu ligt die redder omdat ik die broer al eerder heb gevonden en Dune blijkbaar naar hem toe is gegaan dood op de vloer. Kreeg trouwens ook helemaal geen keuze bij Dune om die redder te laten leven.

Zulke dingen haat ik echt. Zo krijg ik echt het gevoel dat je juist niet moet exploren

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Heb precies hetzelfde!!
    Tijd geleden gekocht en enthousiast begonnen enkel daarna even weg gelegd. Geen tijd,..... althans, andere dingen hebben even de voorkeur. Op naar de winter en lange nachten. :)

16. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik heb hem ook een paar maanden geleden in een steam sale gekocht en nog altijd niet verder dan de intro :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb dat ook vaak met games, waaronder deze. Alleen intro doen en weken of maanden wegleggen. Met deze game nu bijna aan het einde MQ, maar kan me nog niet verzetten.

Eigenlijks ben ik dan nog maar op de helft van de game als je het zo bekijkt. :+ Of nog niet eens op de helft... :+

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Maar wel Oblivion 27 keer achterelkaar uitspelen!? Rare jongen ben je toch :+

Daz, Yellow 13 en Bidle vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Niet 27 keer nog, maar dat komt wel als die BC word. :+

Nee, dat is voor mij de games der games en minder groots gelukkig dan Witcher III. De wereld van Oblivion vind ik ook fijner. ;)

20. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Even een vraagje: voor bepaalde skills in je skill tree krijg je een extra vaardigheid, zoals Undying, Whirl, of Active Shield. Daar kun je vaak meerdere punten in stoppen, terwijl je er maar ééntje nodig hebt om de skill te unlocken en te gebruiken. Het lijkt erop dat de skill die je unlockt met meer punten niet sterker wordt, maar dat je alleen bv meer stamina regen/sec terugkrijgt. Welke keuzes maken jullie hier? Helemaal volstoppen, of het bij 1 punt houden voor de skill en verder niet?

Deel Deze Pagina