Fixed a performance issue on Windows 10 that caused stuttering with high or unlocked framerates on certain hardware configurations Dit was toch meestal de kern van die problemen.
Serieus... Is het zo moeilijk om het crashen bij het gebruik van een fucking HEADSET te fixen? Pffff......
Dit al geprobeerd? Exit your game. - Go to your start menu in windows 10 and type 'Privacy Settings'. - Go to 'Microphone Privacy Settings' - Click on Microphone and disable Forza 3's acces to your microphone (slidey on / off switch). - Restart your game.
Nou bizar zeg deze update... gta haal ik net 2 gig met 10 min binnen en 1 gig update van forza 130 kb wtf zef
Snap er zelf ook weinig van hoor. Alle game updates haal ik op de one met hoge snelheid binnen. Alleen de forza games blijven tergend traag binnenkomen. Horizon 3 duurde zowat een dag om binnen te halen.
Damn! Met een wheelspin de Dodge Viper SRT10 ACR Horizon Edition 2008 gekregen! Op een lang stuk 400km/uur gereden! Ziekelijk hahaha.
Met een beetje tuning zijn redelijk veel auto's boven de 400km/h te krijgen hoor. GT-R en F12 TDF heb ik samen met de Dodge Dart al over de 440km/h gekregen op die lange snelweg. blijf er bij dat dit een hele vette partygame is. Gisteravond ook weer lekker 2 uurtjes online lopen ouwehoeren.!
Uurtje geleden had ik hier geen problemen. Voor iedereen die voor 't eerst de Goliath race doet en meer dan een rondje rijdt: zet je steering op cosmetic. Op simulation gebruikt je auto blijkbaar wel brandstof waardoor ik net voor de finish van het eerste rondje stil stond
Awesome! Los van het feit dat dat YouTube kanaal echt bloed irritant is. Die vent heeft zo'n kutstem.
Hele week bijna niet kunnen spelen. Zie nu pas het DLC car pack. Super nice! BMW en Pagani /Edit: Is er een manier om alle auto's van een pack in 1 keer te downloaden?