[XOne & W10] Gears of War 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel gewoon de preload laten staan als je dat al gedaan hebt. Hoef je dat niet meer te installeren als je je disc erin doet.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, doe ik ook. Maar het mooie is... ik zag net dat ik die dude op eBay nog helemaal niet betaald heb! Muhaha!

Toen ik offer deed, stuurde hij meteen de code al door.

Laatst bewerkt: 1 okt 2016
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien is die van jou wel goed. Betwijfel het voor die prijs. Maar zal even checken of er nog onder de thumbnail pre order staat en als je erop klikt of die wat zegt over cancelled order.

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Maar hoe weet je dan of die wel of niet goed is? Gaan ze de goede (echte) weer terugzetten of iets?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen waarvan die goed is moeten bewijs van aankoop laten zien van hun videokaart.
    En ze kunnen nu zien welke codes via de glitch zijn gegaan.

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hm, ok. Die gast kwam uit NY en verkocht er echt een stuk of 60 op eBay... Dus het zal wel niks worden. :+

7. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Sinds gister op twitter bezig met xboxsupport, download start nog steeds niet. Krijg steeds de melding, er is iets misgegaan aan one kant, probeer het later weer

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gears of War gekocht, gisteren moest er geld afgeschreven worden, maar een of andere vaag bericht dat het niet mogelijk was om van Paypal af te schrijven.
    Gisteren gelijk Giftcards gekocht en er staat nu genoeg op mijn MS rekening, echter met geen mogelijkheid kan ik nu die betaling omzetten.

Iemand die weet of ze het nog een keer gaan proberen via MS rekening of gewoon contact opnemen met support?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je GoW al gekocht of geprobeerd te kopen en toen kreeg je een melding?
    Ik weet wel dat ze iets veranderd hebben in afschrijving. Dat het nu later pas gebeurd. Eerst was het gelijk.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Had hem al gekocht van de week en kreeg ook netjes in mijn mail de melding dat er 10 dagen van te voren geld wordt afgeschreven, maar kreeg gisteren een mailtje dat de betaling mislukt is (waarom weet ik nog altijd niet)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar heb je hem gekocht?

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat moet iedereen zelf weten. Maar misschien iets met paypal idd. Zal het even vragen idd.

Mallakai vindt dit leuk.
  14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb hem ook gewoon in de store gepre-ordered. Was lui. Maar als excuus, ik had een site gevonden die 50 euro giftcards voor ongeveer 45 verkocht.
    En hoewel ik enerzijds alles graag op disc wil is het ook wel lekker om gewoon een paar games van de HD te kunnen spelen zonder wisselen van disc's. Op de PS4 heb ik om die reden ook al een paar spellen gekocht en b.v. al BF1 pre-ordered.
    Alleen de prijzen blijven apart natuurlijk, geen disc, geen distributie kosten, maar wel gemiddeld 10 euro duurder dan in de winkel.

NvanMJ vindt dit leuk.
  15. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Met die Play Anywhere, krijg je dan 2 codes? Kan ik bv de pcversie uitdelen/verpatsen?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee is gelinked aan je account.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Gears community is incredibly special. Your loyalty and passion are unmatched, so here's a thank you from us to you for being amazing fans.

If you've played any previous Gears of War title and currently subscribe to Gold (or are a Silver Member that has logged into your Gamertag within the last 12 months), you've earned yourself the following:

EXCLUSIVE LEGACY EMBLEM
    The 'First Wave' Emblem is waiting for you now in the Customization menu, featuring a Gear carrying a old COG banner under a new dawn. This special Emblem is exclusive to fans who have played previous Gears games.

BONUS OPERATIONS PACK
    Eligible Legacy players also receive a bonus Operations Packs! These Packs contain 1 guaranteed customization item and 4 cards of any type. These will be sent via Xbox Live message - redeem the code provided to claim your pack. Codes expire December 31st 2016.

The Operations Pack will be delivered beginning today and roll out throughout the week. Don’t fret if you have yet to receive your code – they are being sent over time. We will post an update when distribution has finished. Additionally, your Emblem unlock does not require a code and has been unlocked separately to qualifying Gamertags.

As an additional note, simply having booted a previous Gears of War title while connected to Xbox Live qualifies you for the Legacy Reward. You do not need to have any achievements in those titles to qualify.

We’ll see you online!

TC

Mallakai en Sonny vinden dit leuk.
  18. AgentSmith

AgentSmith Guest

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit nu de podcast te luisteren van Giantbomb en Jeff is super positief.

20. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop morgen mijn ultimate edition binnen te hebben. Ben erg benieuwd naar deze game.

Deel Deze Pagina