Ja stom idd, wilde liever niet mijn 'eigen' account gebruiken. Nou ja,.. toch maar een nieuw account aangemaakt.
Dus ik heb de nagenoeg complete lijst weer in Excel gezet. Doe ik elk jaar met daarbij per categorie een schaalverdeling in kleur. Dit jaar heb ik één ding toegevoegd, omdat ik me af en toe irriteer aan de chemistry styles. Het is erg lastig om nu precies te zien wat er veranderd. Belangrijker bij de betere spelers kom je vaak met een chemistry style boven de 99 uit. Alles boven de 99 gebruikt het spel niet, dus het is soms echt even goed kijken welke chemistry style je het beste kan gebruiken. Enfin,... lang verhaal je kan nu simpel in het tweede tabblad elke speler selecteren en automatisch zien wat er verbeterd is (groen) en wat boven de 99 zit (rood).
Zo heb ik als voorbeeld Alex Kiwomya RW (Bronze speler), normaal zou je er een "Hunter" van maken, maar met Engine haal je ook al de maximale capaciteit voor snelheid. Met "Hunter" ga je er ruimschoots overheen. Kortom door hem "Hawk" of "Engine" te geven behoud je veel meer extra kwaliteiten.
Steek er altijd redelijk wat tijd in, maar ach,... heb er plezier van en jullie hopelijk ook!!
https://www.dropbox.com/s/4r8uzpd6f13oys8/Fifa17 list 2016-10-06 v1,78.xlsx?dl=0
ps. Enkele spelers zitten er helaas niet in, zijn allemaal niet bijzondere gelukkig. Oh enne voor de zekerheid, filters en automatisch invullen werkt enkel als het download als bestand. Daarbij Ctrl-F voor het opzoeken van de juist spelling voor de naam, sneller dan de hele lijst af te gaan.
Laatst bewerkt: 6 okt 2016