1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind de Plus persoonlijk veel te groot. Die betere camera is voor mij geen reden om voor de Plus te gaan. Het formaat van de 7 is perfect voor mij.

    Had niet verwacht dat het verschil tussen de 6 en 7 toch nog zo groot zou zijn.

    Ook de nieuwe homebutton werkt super en ben al niet anders meer gewend.

    Mooi toestel voor komend jaar en volgend jaar de volledig nieuwe iPhone? :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Bezorgafspraak gemaakt bij KPN. Wordt morgen tussen 12:00 en 15:00 uur bezorgd.

    iPhone 7 128GB Matte Black :cool:
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Blijft toch een beetje persoonlijk denk.

    Voor mij hoeft het scherm nooit zo groot te zijn. Vind mijn 6s, zeker met hoesje, eigenlijk al te groot. Moet er niet aan denken om een nog grotere mobiel in mijn broekzak te hebben.

    Toen ik van 3,5" naar 4" ging (iPhone 4 naar 5), heeft het grotere formaat mij nooit overtuigd en nu naar 4,7" idem. Heb hem nog niet zo lang, dus hou hem sowieso nog wel een tijd, maar daarna ga ik weer een stap kleiner.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ik vind de 7 al te groot. hopelijk brengen ze volgend jaar weer een klein model, anders blijf ik gewoon bij se
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Philips Hue zou toch met Woning (HomeKit) moeten samenwerken?
    App vind niks bij mij... 8)
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je bridge 1.0 (rond) of de Bridge 2.0 (vierkant)?

    Homekit en Hue werken volgens mij alleen met Bridge 2.0
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bridge 2.0

    Sowieso geen idee waarom ik het met Apple app zou doen (verder toch geen domotica) en Hue apps die ik heb werken best.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je hebt meer mogelijkheden met Homekit.

    Bijvoorbeeld met Siri stemoodrachten geven, een script maken dat als je wekker afgaat, bepaalde Hue lampen al aangaan etc. Het gaat dieper.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, stemopdrachten en lampen bij wekker etc kon met Hue app ook al. Weliswaar dan niet aan de wekker app gekoppeld, maar werkt ook prima.

    Edit:
    Na wat moeite en opnieuw koppelen werkt stembediening weer en worden Hue lampen ook in Woning getoond. Eens uitgebreider naar die app kijken.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2016
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nevermind: fuck iTunes.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2016
  11. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Mijn vriendin heeft een iphone 6 en wilt graag haar werk mail kunnen ontvangen op haar telefoon. Op de pc opent ze haar mail via het inlogscherm van gmail terwijl het een @bedrijfsnaam mail adres is.
    Zelf ben ik een android guy dus heb geen idee welke app hier voor beschikbaar is op de iphone.
    Suggesties?
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Uhm dat kan toch standaard in Mail?

    Niemand die je tegenhoudt om Gmail of inbox te downloaden en deze met het werk mail in te stellen. ;-)
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Volgens mij kun je dat gewoon invoeren bij instellingen>mail>accounts>nieuwaccount>anders>voegmailaccounttoe
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Aangezien hier vast en zeker een iCloud goeroe aanwezig is en ik er via google niet uit kom stel ik m'n vraag hier maar.

    Ik heb een iPhone 5s 16GB met iCloud 5GB. Ik heb mijn foto's op automatisch synchroniseren staan zodat ze worden gesaved en ik ze ook direct op de pc kan openen. So far so Good, echter heb ik ook regelmatig foto's die ik gewoon van mijn telefoon wil verwijderen Zonder dat ze uit icloud worden gedonderd. Als ik ze vervolgens permanent wil verwijderen uit de prullenbak van mijn telefoon gaat dit goed, echter na verloop van tijd komen ze weer terug.

    Hoe zorg ik er voor dat ik foto's van mijn telefoon kan verwijderen, deze wel bewaard blijven in iCloud en niet terug keren op de telefoon?
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    volgens mij kan dat niet, maar is het ook niet nodig. iphone optimaliseert de opslag (is instelling die je mss ff moet toggelen). heb ook 16 gb iphone, maar 30 gb foto's in icloud. geen issues
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is er een manier om press to unlock te krijgen met fingerprint en dan niet 2 x op iets moeten drukken als ik een whatsapp krijg?

    Als ik op de lockscreen naar links swipe, moet ik of mijn passcode of mijn vingerafdruk erop leggen.

    Ik wil graag swipe naar links en meteen acces hebben zonder vingerprint.

    Maar wel rest vinger behouden om te unlocken.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ah oke, maar hoe kan ik er dan op z'n minst voor zorgen dat hij de foto's niet continue terugzet op m'n iPhone?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is niet mogelijk volgens mij. Het is of geen code/vingerafdruk of bij alles een code/vingerafdruk.
    Je kan wel gewoon op een Whatsapp bericht reageren op je lockscreen door er op te drukken (3dtouch optie), maar dat weet je denk ik al wel.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Klopt. Maar ik wil niet dat andere de inhoud zien.

    Vind dit echt een lelijke beperking.

    Dan maar home.button klikken en geen beveiliging.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    met die setting. er worden dan alleen thumbnails opgeslagen
     

Deel Deze Pagina