Heee lachen, daar ben ik zeker bij!
Sakito is één van m'n favoriete banen omdat ie zo lekker snel en vloeiend is, en rijden in die bloedsnelle high-downforce auto's vind ik echt genieten dus dit zal wel een leuk avondje worden!
Haha, die Tender weer met een verjaardag, dat is zeker de leeftijd waarop je te oud bent om op zaterdagavond een flink feestje te bouwen maar nog te jong om niet meer om je verjaardagen te geven.
Racer met z'n kapotte stuur
hoe kan één man zoveel pech hebben.
Al enig idee wanneer ie weer terugkomt?
Ben het met Wiethok eens dat Tuning weer terug moet komen in een toekomstig toernooi maar voor een eenmalige race waar we gewoon puur voor de fun over een baan heen knallen is het een goed idee dat ie uit staat, hoeven de mensen die geen zin hebben om de DLC te kopen zoals daar ik ook niks aan te missen.
Beltoon ben je nu dakloos, van nachtopvang naar nachtopvang aan het leven? Of toch maar even het ouderlijk huis met je aanwezigheid aan het verrijken? Maargoed je zegt 3/4 weken, je hebt dus al wat gevonden? Gefeliciteerd man, is het wat?
Moest weer hartelijk lachen om de droge toon in de openingspost, lekker bezig Asjemenou
.
Coldzero Project Cars al opnieuw geïnstalleerd in een poging van je tweede-race-syndroom af te komen?
Hoop dat we zondag ook effe kunnen kletsen over de volgende cup, misschien effe polsen waar we allemaal zin in hebben en of er nog ideeën in de hoofdjes rondzwerven. Ik ben ook wel bereid om wat van m'n tijd bij te dragen aan het organiseren van een cup, als er nog behoefte is aan zo'n figuur werp ik me op en als iemand het leuk lijkt om daarin samen te werken houd ik me aanbevolen.
Edit: Zie nu pas dat Kimi en Rossi het voortouw nemen om verder te gaan in de BMW, daar ben ik natuurlijk ook bij en dan blijft dit wel staan voor iets ná dat evenement.
Tot zondag hè gasten
Klik om te vergroten...