Content is niet vervelend! Maar het voelt alsof ik na elke gewonnen race 10 nieuwe events krijg waardoor ik door de bomen het bos niet zie. En ik krijg alleen maar geld in de spin wat superkut is.
Ja de beloningen zijn te hoog. De drang om alle events te doen is weg want soms kun je na 1 wheelspin meteen een paar dure auto's kopen. Het is juist zo leuk om te sparen voor een ferrari en hem dan eindelijk te kopen. Ze hadden er de optie in moeten stoppen om te spelen zonder bonussen en zonder die shitload aan gratis auto's. En wat minder prijzengeld bij races. De pro mode ofzo..
De Opel Manta I400 is echt mijn favoriete auto op dit moment: dat ding is zo lekker te gooien vanaf standaard. Heb enkel paar kleine dingetjes gedaan om hem A800 te maken, maar wat lekker glijden doet dat ding. Flick it! FH3 is zoveel leuker dan FH2
Ook maar in huis gehaald, eerste indruk is dat ik dit wel een lekkere game ga vinden! Snap alleen niet vanaf welk moment je nu je muziek via groove music af kan gaan spelen? Ik kan nu alleen nog meer radio stations via de game afspelen en die hebben helaas veel te weinig lekkere nummers er tussn zitten..en weet er ook gelijk iemand of het ook mogelijk is om je muziek via een usb door groove te laten afspelen zonder dat je ervoor betaald? Het zou raar zijn als dit niet zou kunnen aangezien dit op de 360 altijd wel heel gemakkelijk ging..
Ben ik ook met je eens. Games van de laatste jaren hebben sowieso heel vaak een overkill aan content. Je geld dubbel en dwars waard, maar de keerzijde is dat je games allemaal maar beperkt kunt leren kennen. Ik kan geen 100+ uur in iedere game steken helaas haha
Rempunten in deze game slaan toch nergens op. Gebruik het voor navigeren. Maar indd, ik ben wel geweldig goed! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Zo, Forza Horizon 3 dan ook eindelijk besteld voor €44,44 (Wehkamp). Ga er vanuit dat DHL hem ook gewoon in de brievenbus doet, terwijl ik een tijdvak kon kiezen.
Ergens is die Ultimate Edition nu wel jammer. Ik hoef echt nergens meer credits aan uit te geven omdat ik voor zo'n beetje elke class wel een auto heb.
Voor wie de recensie nog niet gelezen heeft: http://www.xboxworld.nl/artikelen/review/forza-horizon-3/ Ik heb me ook erg vermaakt met het spel Ik vind het leuk als jullie onder de recensie ook een cijfer geven, ben benieuwd naar jullie mening.
Ik heb de normale editie, maar ook daar is geld echt geen issue hoor. Zit nu na 4 dagen spelen op 1,4 miljoen ofzo terwijl ik wel gewoon auto's en upgrades blijf kopen. Was leuker geweest als dat wat langzamer ging denk ik.
Ik denk dat het mede door het snelle levelen komt. Ik heb regelmatig wheelspins die 200k opleveren, daarnaast is het opstarten via de Forza HUB ook bijna altijd gegarandeerd voor 200k extra.
Het gaat inderdaad wel erg snel. Je krijgt zoveel auto's dat je ze vaak niet eens allemaal kunt rijden... Overkill indeed. Net als met de hoeveelheid races.
Ach zie het zo. Je hebt dan in ieder geval genoeg credits voor updates/dlc. Nog niet alle Horizon auto's zitten er in. Dus je kan dan al die poen gebruiken voor wheelspins of auction house. (ik wou dat ik in het echt leven zo snel en veel geld verdiende als in dit spel)