Speel je ranked of nog steeds social? Als je ranked speelt moet je eerst wat placement potjes spelen in dan word je in een placement groep gezet zoals in Halo.
Kan iemand me uitleggen of er iets is veranderd aan de gameplay na de BETA? Wat op basis van die BETA ging ik deze overslaan. Voelt het meer als Gears 3 of meer als EU?
Speelt het soepeler dan de beta. K vond het rennen en draaien enz in de beta niet lekker aanvoelen. Heel lomp voelde t voor mij
Ja, dat is allemaal gefixt. Is echt heel smooth nu. Weet iemand trouwens wat dit geluid is (na mijn kill), lijkt wel een power-up ofzo! http://xboxclips.com/Lethal AK47/6b314270-f574-4bb9-9db6-727237e48fd4
Haha, ja ok. Maar klinkt zo en kon 't niet plaatsen. Zal dan wel ja, is in campaign ook zo bedenk ik me net...
Yess... al level 25! Trouwens irritant dat die zombie characters steeds BRAAAAAAAAAAAINS zeggen bij alles wat ze doen in Swarm stem. Hopelijk tweaken ze dat nog beetje...
Inderdaad, dat gaat mij ook irriteren. Ik heb momenteel zombie dom als skin, maar ik ga maar switchen naar Oscar om van 'braaaaains' af te zijn. Oscar is tenminste nog enigzins een goede vervanging voor Dizzy.
Haha, ja dat is wel goede vervanger en past goed bij je! Ik heb nu Zombie JD, maar ik ga switchen naar Old Marcus om van dat gedoe af te zijn en wil eigenlijk de klassieke Armoured Marcus, maar is nog LOCKED.
Heb nog nooit Gears of War gespeeld en heb een code voor een Operations Gear Pack gekregen. Wil iemand die hebben?
Ik heb de normale editie digitaal gepreorderd uit de US store. Iemand enig idee hoe laat ik zou kunnen spelen? Gezien US tijdzone zal het wel niet om 00:00 vannacht zijn maar eerder morgenochtend ergens?