Doe rus is gelukkig dood Maar heb hem niet eens afgekeken. Dramatisch ongeïnspireerde pleuris zooi...
Tweede keer dat ik hem zag, middels downen kon ik er ook niet goed meer tegen. Ik moet zeggen dat ik Quinto en Pine nog wel goed vind spelen, maar Scotty is gewoon irritant. Checkov, Rus gast dus, vond ik wel meevallen. Uhura vind ik dan weer gruwelijk irritant.
Cafe Society. Woody Allen doet het gewoon weer, wow. Vrijwel al zijn nieuwe films zijn favorieten en deze komt daar zeker ook bij.
Oeeeehhh ... Spoiler X-23 motherfuckers! Logisch ook, gezien dit Hugh Jackman z'n laatste film als Wolverine is.[/SIZE]
The Revenant weer eens aan het kijken. Heerlijk in surround sound. Helaas nog slechts een 37" hdready tv, maar blijft een mooie film.
Ik ga deze ook wel kijken, maar weet het niet. Comment onder die video was wel mooi: Ze hebben hem gered van Mars de Chinezen, dus dit is gelijkspel.
Nou, die irritante Rus is in ieder geval niet gecast voor Star Trek 4. Ik vond ST Beyond OK, maar daar houdt het bij op. Te veel op de grond (terwijl ik de awesome Enterprise wil zien!) en de vijand werd op een veel te flashy-snelle-Hollywood-cool manier afgerekend, waarna het echte slot dan weer beetje saai was. De manier hoe ze met het overlijden van Leonard Nimoy zijn omgesprongen, daarentegen, wow! Right in the feels.