ik snap het niet helemaal, ik wilde zo'n tournament beginnen bij FUT. Maar dan mag je alleen maar een team hebben met max 6 spelers van dezelfde competitie??
Wat is nu het idee van de Fut champions league? Je moet je kwalificeren door een random toernooitje te winnen en dan kun je in het weekend 40potjes doen maar als je er 5 of 10 doet krijg je ook beloningen?
Ja minstens 5.. maar hoe meer je speelt hoe hoger je rank kan worden door meer winst partijen, hoe hoger je beloningen.
Die squad building challenges zijn best leuk. Vanmiddag OTW Milik (geblesseerd, i know) en OTW Batshuayi gekregen!
Klinkt vrij logisch toch? Je moet een team hebben die max 6 spelers heeft uit één competitie. Dus je moet een hybrid maken. Bijvoorbeeld La Liga en BPL. 6 om 5 of andersom natuurlijk.
Sommige zijn idd goed te doen en leveren aardig wat op. Ook een TOTW kaartje gescoord en tegelijkertijd Varane.
Gisteren 2x finale verloren met online draft,heb het al 35x gedaan.Vind zo verslavend om ver te komen en goeie packs te krijgen maar gisteren voor het eerst dikke winst.Hummels en Martial gepackd.Op na de 500k
Hallo mensen, Wegens verkeerd bestellen van FIFA points bied ik mijn .... /Mod Geen codes aanbieden svp
hmm oke. Ja speelde afgelopen tijd weer alleen even online seasons, geen FUT. Omdat daar hele andere dingen gebeuren, maar FUT biedt meer uitdaging dan seasons. Net maar even wat spelers uit Calcio A gekocht, nu gemixt met spelers van PL. Heb mn Chemistry dan nog niet op 100.. maar op 88..
Heh, ik snap die FUT champions echt niet... Er staat weer, je selecite voldoet hiervoor niet aan de volgende voorwaarden: Competities: Max 1. in je basisspelers. In mijn basis staan elf spelers van een andere competitie... Moet ook je bank nog eens van alle andere competities komen?