[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Baas boven baas: Ik betaal maar 27 euro :D
    Koop de game samen met m'n broertje in de store, we hebben elkaars xbox als home-xbox ingesteld en delen de aanschafkosten.

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat is ook prima maar hij kost €49,99 . Pas bij 50€ gratis verzending. Snap je.. :F:

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zijn de verzendkosten zo hoog dan? Anders gewoon elders bestellen/kopen waar de game dan het goedkoopst is....

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt! Gelijk besteld samen met wat vrienden.

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook niet, daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat ze met de prijs 1 cent onder de gratis verzending gaan zitten. Dat vind ik echt zo'n marketing ding. Mja zo werkt het nu eenmaal.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat een geweldige map!

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ziet er echt heel mooi uit ja. Hopelijk nog 1 a 2 van dit soort maps.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Friends in High Places -
    The allies are losing the war in the air. Britain struggles to compete with the German aces and the average lifetime of a combat pilot is 17 days. You must face these bleak odds and take to the skies for a noble fight over the western front. Intense dogfights, unexpected encounters, and a story of friendship await you.

Nothing is Written -
    In the Middle East deserts, Arab tribes rebel against the oppression of the Ottoman Empire. The Empire’s devastating artillery engage rebel forces wielding rifles from horseback. As a Bedouin warrior working alongside the legendary Lawrence of Arabia, you must find a way to take on the technologically superior enemy and destroy a deadly railgun.

Through Mud and Blood -
    In the autumn of 1918, British forces prepare for a mass assault on the town of Cambrai, France. With tank support, Allied Command believes a breakthrough is a certainty. But the Mark V tank has one major flaw: it is not reliable. Join a dysfunctional tank crew who battle their way behind enemy lines as they learn to work together.

Avanti Savoia -
    Italy and the Austro-Hungarian Empire are deadlocked among the Alps. Braced by snow-capped mountains, neither side can find a way to dislodge their enemy. Meanwhile, the Italian mountaineer regiment Arditi prepares an unorthodox assault. Don your Arditi armor and head up a mountainside as Italian and Austrian forces clash over a strategic fort.

The Runner -
    The British Empire intends to open a new front to the war with an unprecedented naval invasion of the Ottoman homeland. The ships gathered for the Gallipoli Landings — the D-Day of World War 1 — carry over half a million men. As an Anzac runner you’ll witness the heat of epic bombardments and a beach landing, as well as covert deliveries of urgent life-or-death messages across the frontline.

Source for descriptions:https://www.battlefield.com/games/ba...1/singleplayer

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Servantes vindt dit leuk.
  11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Zo, preload staat aan op de PC.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    EA Access is al geregeld. Straks nog even Origin Access regelen zodat ik mooi vanaf morgen aan de slag kan met de Xbox One en PC versie. :)
    Heb er zin in!!

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit erin. Gelukkig pakt die die normale install die ik al heb staan haha. :p

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099

_O_

Alexknl vindt dit leuk.
  16. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Origin Access aangevraagd en de demo is aan het downloaden. Kan niet wachten. Is hij al om 0:00uur speelbaar?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ik zit er nu al in. Ga niet spelen alleen. Te weinig mensen nog. Beetje zonde van de tijd.

Alexknl vindt dit leuk.
  18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik speel al, stream die ik postte ben ik :+

Alexknl en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Wuuut? Nice.

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Goed, nu eerst maar even ophouden want dit gaat van die kostbare 10 uur af :+

Al ben ik er natuurlijk dit weekend net niet D:

Deel Deze Pagina