[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
  2. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Haha je zegt het zelf al.Max 1 competitie dus geen 11;)

3. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat voor team zouden jullie maken voor 600k?Zit te denken aan 5212 en dan Matuidi,Arfa,Griezmann,Lacazette en Benzema als voorste 5.Als ik met 4 verdedigers speel word ik er vaak uit gecounterd

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb eergisteren Griezmann gekocht en ik vind hem echt gruwelijk! Daarvoor had ik Benzema in de spits, maar die viel toch erg tegen. Misschien moet je ook even naar Sissoko kijken, ik had hem laats gedraft en hij speelde echt heerlijk. Ben Arfa is ook een heerlijke speler om op 10 te hebben.

Dit is momenteel mijn team: http://www.futhead.com/17/squads/1126140/

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ben Arfa is een 10, geen CM. Tevens zou ik Griezmann niet als CAM zetten: is gewoon een voorhoede speler, passing en vision is niet goed genoeg om 'm met zijn kwaliteiten te verpesten als CAM. Zou dan eerder gaan voor Griezmann - Benzema voorin met Ben Arfa/Pogba erachter.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe is 4-3-2-1 dit jaar? Mooi team! Die Williams heeft echt fenomenale statistieken. Ik vind Coman zelf niet zo heel fijn spelen, zou daar opzich ook kunnen gaan voor een Martial met Pogba erachter (zal wel duur zijn?). Veel combinaties mogelijk ;)

7. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Met Matuidi en Arfa heb je geen body op het middenveld. Als je 5-2-1-2 wilt spelen heb je een RWB/LWB nodig met een goede passing/crossing.
    Met Tremoulinas - Laporte - Koscielny - Smalling - Walker kom je aardig ver. Smalling en Koscielny zijn beesten, Tre en Walker zijn goed voor crosses.
    Laporte kan je vervangen door elke andere Franse verdediger.

Er zijn genoeg tips te vinden om te voorkomen dat je counters tegen krijgt met 4 verdedigers, ik zet mijn pressing op 20 - 30 waardoor er altijd 2 verdedigers achter blijven. Daarnaast de LB/RB op stay back while attacking. Ik speel sinds kort met 4-3-2-1 en heb mij zonder moeite gekwalificeerd voor de weekend league. Daarvoor verloor ik elke wedstrijd in de verlening of met penalties.

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Matuidi geen body?Ieder zn eigen mening.Ik wil niet met 2kleerkasten spelen maar met spelers die technisch ook goed meekunnen ballen,daarom de 5man achterin

9. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ben Arfa is toch zo goed dat die overal rendeert?En hoor juist goeie verhalen over Griezmann als cam,moet ik nog effe overdenken dus

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ben Arfa is een hele goede aanvallend ingestelde middenvelder/aanvaller, maar geen CM. Hij kan totaal niet verdedigen en heeft H/L als workrates.

Griezmann is prima als CAM, maar als je zoveel aan hem gaat spenderen zou ik hem gewoon als spits gebruiken. Dan is hij nog veel beter. Geweldige stats als CF of spits, maar als CAM heeft ie maar 76 vision, 79 short passing, 75 long passing en te weinig verdedigende stats (minder relevant, maar als CAM wel handig als je íets kan).

11. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Is geen mening maar een feit, met 175cm en 72 strength word je opzij gezet door elke sterke spits. Strenght is eenmaal belangrijk in deze fifa. Daarnaast is het verdedigende aspect van het middenveld ondermaats, Matuidi kan goed tackelen en ballen onderscheppen maar elke hoge bal zal hij verliezen. Er zijn betere CDM te krijgen om Matuidi aan te vullen, met Arfa en Matuidi ga je het niet redden. Zet Arfa een linie naar voren als CAM en laat Benzema uit je team.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Eens! Griez kruipt heerlijk achter de linies en met een creatieve speler als Ben Arfa erachter is het een kwestie van wegsturen. Benzema heb ik zelf geprobeerd en vond het echt een waardeloze speler. Zijn stats voor een 87 zijn ook echt om te huilen.

13. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    Vraagje: als ik FUT wil spelen voor die weekend League dus die Champion mode online. Dan zegt ie steeds iets van max 1 speler selectie. Wat houd dat in? Ik kan nu dit niet spelen.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Er zijn bepaalde eisen waaraan je selectie moet voldoen.. Deze staan er duidelijk naast. Je kan verder op de kalender kijken wanneer welke toernooien gepland staan en wat de eisen zijn. Morgen is er een kwalificatie toernooi waar geen voorwaardes voor staan.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet een basis 11 hebben wat uit dezelfde competitie komt.

rubenpol007 vindt dit leuk.
  16. viezeferr

viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

Leuk Bevonden:
    19
    Haha waaaaauw! Dit is heeeel gek van mij... :D :D

Maar ik had sowieso eerst gewoon een heel PL team... dus vandaar dat ik ging twijfelen...

af en toe ben ik een beetje een idioot |:- SORRY!

Barbabravo vindt dit leuk.
  17. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Wanneer krijgen we die fut champions rewards dan? Nondeju goud 2 rank maar heb nog geen reward gezien :mad::confused:

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij kreeg ik een melding in FUT dat het vrijdag komt. In ieder geval voordat de nieuwe weekend league begint.
    Ik heb me gisteren ook gekwalificeerd voor de weekend league, ben benieuwd.
    En gisteren Draft geprobeerd en direct het toernooi gewonnen. Ga vanavond weer proberen omdat ik toch 25k coins heb. Sta nu 10-0-0 met m'n FUT team, maar ik denk dat de lol er snel af is als ik in een hoge divisie kom.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Blijft mijns inziens zwaar klote dat Draft zoveel kost. Ik vind de modus geweldige en zou dr helemaal verslaafd aan kunnen raken, maar 15.000 is best pittig.

Zou 't overigens graag ook zien in een offline mode voor 1 tegen 1 met een maat op de bank.

20. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Is ook machtig verslavend heb het al 46x gedaan haha en laatste 3x gewonnen maar krijg elke x een 35 en 25k pack,dat valt me vies tegen dus nu maar een team gemaakt

Deel Deze Pagina