Wie kan me een goed stuurtje voor zowel Xbox One als PC aanraden? Ik wil het liefst iets met alleen stuur, dus geen pedalen en los pookje of andere gekkigheid.
Vanavond wat gespeeld en het speelt toch wel weer erg lekker. Blijf bezig om naar nieuwe gebieden te rijden, of toch even dat bordje omver te rijden etc.
Euh, huh? Dus je wilt een goed stuur, maar geen pedalen. Die snap ik ff niet... Hoe ga je dan gasgeven en remmen? Er zijn geen stuurtjes met triggers ofzo.
Hahahaha ja klinkt een beetje raar zo. Maar dat bedoel ik dus. Stuurtje met triggers. Zijn die er niet?
Kan je dingen in vrij spelen door die opdrachten te voltooien Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat een opdrachten ook.. Heb je alledrie in 5 minuten gedaan. Hoop dat ze met wat originelers komen de komende weken.
Ja maar jij eet, drinkt en slaapt dan ook Horizon, wij normale mensen doen er waarschijnlijk wat langer over.
Ah, egh, '/engage Trump mode'; Ik ontken dat dit het geval was, ik weet van niets en ik heb al maanden Horizon 3 niet aangeraakt. Moest en zou alle edition auto's hebben dus ik was een beetje aan het grinden.
Waarom wil je een goed stuur als je toch voor een halfbakken ervaring gaat? Kun je net zo goed je controller voor de lol ronddraaien.