PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat is niet waar hoor, maar sure. Duurt nog wel even.

2. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Artikel komt er zeker. Ik heb ondersteuning van Sony. Kan dus een brede selectie aan software proberen voor het artikel. Ik heb de hardware alleen niet voor donderdag, dus ik kan dan pas beginnen.

Dr0kz, inoway, Mallakai en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Net even uurtje ermee gespeeld bij vrienden. Tis een aparte ervaring, werd af en toe wel licht in m'n hoofd ervan, niet misselijk. Driveclub is cool, je kan de bochten goed inschatten, nog nooit zo goed bochten genomen. Maar de resolutie valt wel tegen. Games zien er ook echt wel behoorlijk minder goed uit dan je gewend bent. Denk eerder aan PS2 of een magere ps3 game kwa graphics. Verwacht hier niet teveel van.

Ook moest de camera niet verder dan 2 meter van je af staan. Anders gaat de tracking niet goed van de headset.

Het is voor mij te gimmicky. Leuke ervaring om te proberen, racen is ook fun. Maar je gaat dit niet de hele dag doen. Ik zou na een maand het niet meer aanraken denk ik. Dan is 400 euro toch wel veel voor zoiets.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk ook dat deze versie nog niet oké is. De tweede generatie zal beter zijn. Of misschien toch mét pro.
    Ik heb geen spijt van het annuleren van de pre_order iig.

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol wie toch een vr set koopt moet meteen even langs deze shop,

Link

6. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Uurtje Rush of Blood gespeeld net. Erg tof, maar werd er na verloop van tijd wel licht in mn hoofd van. Dus maar even pauze gaan houden. Ik ben erg benieuwd in hoeverre dat went.

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vond vooral de gfx erg tegen vallen. Bv driveclub. Prima incar en close range objecten maar wagens die 50 meter verder reden waren net autos gebouwd uit mijn lego duplo blokken.

Zie ook dit review. Niet super slecht maar heel erg positief is het allemaal niet. Jammer. Gemiste kans van Sony.
    Ze hadden beter kunnen wachten op de pro en daar een betere vr set voor kunnen maken.

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol, jij bent ook snel om 8) Wat had je verwacht dan!? Volgens mij heb je jezelf veel te veel gehyped en onrealistische verwachtingen voor jezelf gecreëerd. Wat jij wilt is een Rift of een Vive. Vind het beetje kansloos om het een gemiste kans te noemen. Ook op de Pro ga je niet krijgen wat jij verwacht en wilt. VR is duur en staat nog in haar kinderschoenen. Koop dan een dikke PC en een Rift of Vive...

Servantes vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat mij betreft een gemiste kans inderdaad.

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Sterke inhoudelijke reactie!

McSparkle vindt dit leuk.
  11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijns inziens heeft Sony voor een schappelijke prijs een prima product op de markt gebracht.

12. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het nog toe grafisch zeker niet tegenvallen, maar ik werd van Battlezone behoorlijk misselijk. Rush of Blood ging me wel goed af...

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor de prijs zeer zeker. Zo bedoel ik het ook niet. Het is een prima ding natuurlijk. Zeker gezien de prijs maar voor mij is het niets. Of niets is een groot woord. Ik wil aan deze versie geen 400€ besteden. Wie weet is het met de pro iets beter al kan de bril geen hogere res weergeven dan nu het geval is..
    Hoe gaat het met de tracking? Ik lees dat veel mensen last hebben van dat de tracking niet super goed werkt.

15. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Net een hele tijd achter elkaar Miku gespeeld. Echt geinig als Miku-fan, maar meer een soort demo dan een volledig spel helaas. Werd daar totaal niet misselijk of ongemakkelijk van.

Nog toe heb ik geen enkel probleem gehad met de tracking of motion controls. Ik vind het grafisch, juist omdat het zo op je af komt wel indrukwekkend. Het enige waar ik nog echt mee zit is of de spellen die misselijkheid veroorzaken na een tijdje gaan wennen of niet.

inoway en Killamonkey vinden dit leuk.
  16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik denk dat je gelijk hebt.

VR animatievideo gekeken. Schattig. VR Worlds gedaan, London Heist en Shark Attack. Geinig, maar heel kort. Net als bij Miku werd ik bij deze games totaal niet misselijk. Daarna Driveclub. Ging aanvankelijk goed, met licht ongemak de eerste vijf races gereden en toen een misselijkmakende drift challenge. Driveclub is wel het eerste spel waar de lage resolutie en scherpte niet zo fijn zijn. Alles is wat kartelig en wazig. Bij alle andere games vond ik het totaal niet storend en juist best indrukwekkend.

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Volgens mensen die hem al langer testen gaat het misselijk of ongemakkelijk gevoel inderdaad weg. Je moet even leren dat je beweging ervaart maar zelf niet beweegt. Eigenlijk hetzelfde als de astronauten beleven. Al weten die helemaal niet wat onder of boven is vanwege het gebrek aam zwaarte kracht.

Drive club is indd omdermaats. De andere games die ik heb getest vielen allemaal erg mee en bij die ocean deep had ik echt een wow fucking vet gevoel. Toch denk ik dat het voor mij iets te vroeg is om een dergelijk bedrag voor neer te leggen. Ik had gehoopt dat ik enthousiaster was.

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    De us demo disc met veel meer demo's is nu ook in de EU store te vinden..

Link

19. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Tip tegen misselijkheid: kauwgum kauwen tijdens het spelen helpt wat.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Die demo van Wayward Sky is next level shit. :eek:

Deel Deze Pagina