Ik kijk eigenlijk al tijdje mee hier toch maar even een account aangemaakt voor vooral BF1. Ik krijg nog steeds telkens de melding in beeld van de trial echt zo irritant zeker als je in een vuurgevecht bent of aan het vliegen bent. Verder nog wat video's gemaakt. Iemand al met die mortieren gespeeld? Vind wel tof gedaan hoe ze dat nu gedaan hebben. Die map Amiens is trouwens echt goed.
Dan moet je opnieuw de game even opstarten en via server browser een game zoeken. Is een bug die ook al in de beta zat en er blijkbaar niet uitgehaald is. Zonde van je tijd iig. Eerst door mijn eigen flare lopen en vervolgens iemand anders het gevecht zo starten nice
Ik las net dat die bug weg was dat je iedere keer die melding krijgt van EA access maar ik speelde net een pot maar hij kwam iedere keer terug :')
Mag vanaf morgen t/m zondag de Xbox One S van mijn broer lenen. Waar moet ik me aanmelden voor EA Access ? PS VR kan even wachten. Moet toch nog op mijn Motion Controls en Camera wachten. EDIT: Gevonden
Ik ben al een half uur kwijt vd trial om uberhaupt in een game te komen Edit : pff zo he he in een game
Ik heb hem besteld bij Wehkamp via de link van @ExquisiteSteez (waarvoor bedankt!). Aan de mensen die hem al spelen: is er al wat veranderd aan de Light tanks? En zijn er anders nog opvallende veranderingen ter vergelijking met de bèta? Van het weekend zelf maar eens de Early Acces aanslingeren
toestraks mn eerste battlepack gekregen (nice open animatie) maar ik kreeg een pistol en kan die nergens terug vinden. Iemand enig idee?
Het zijn alleen maar skins. Je moet dan naar het desbetreffende wapen op drukken wanneer je in loadout zit te klooien. @Barbabravo Tanks krijgen meer damage, repairen duurt 2 keer zo lang (maar repairt wel iets van 30 health dan) en overal zit minder ammo in. Die laatste nerf snap ik niet echt, want dat zorgt alleen maar voor langdradige gevechten met andere tanks. Daarnaast lijken tanks voor mijn gevoel wel sneller, maar kan hier niets over terugvinden. Oh en de light tank kan in de howitzer configuratie nog maar 60 graden draaien ofzo, dus niet eens naar de zijkant meer kijken.