Ook niet nee. Krijg er een beetje tranen van, hoe verkracht je een game. Maar dat is mijn bescheiden mening Die remasterd lijkt me wel leuk trouwens, maar om daar IW voor te kopen, absoluut niet.
De aantrekkingskracht van MWR deed toch zijn werk. Had hem gepreorderd bij wehkamp met korting. Na de beta gecancelled. Dit kan ik gewoon niet ondersteunen. Ghosts was een verademing vergeleken met dit.
Haha Nu snap ik waarom ze MW1 niet apart willen verkopen. Wat een crap deze Beta.... 2 potjes gespeeld en meteen maar verwijderd.
Ik heb hem niet gespeeld, maar wat ik gezien heb op Twitch... -Fel groene skins op de wapens. -Lopen tegen muren. -Dubbele super sprong. Dit heeft toch niks meer te maken met Call of Duty, een beetje toekomst oké, maar dit gaat (mij) veelste ver. Voor het eerst sinds jaren dat ik hem niet ga spelen.
Net een paar potjes gespeeld. Is wat alngzamer dan BO3 (pluspunt) maar heeft de TTK van Ghosts en dat is imo te snel. Gelukkig komt BF1 uit dan zit ik nu niet met een dilemma of ik IW moet halen of niet
In elke game zou dit hardcore mode heten. Hier is het de normale ttk :') Ik snap werkelijk niet wat mensen hier nog aantrekkelijk aan kunnen vinden.
Daarom hebben ze denk ik ook de Remastered gemaakt. Want ja iedereen wilt back to basics en dat hebben ze dan gedaan zeggen ze. Voor ieder wat wils is het dan Heel jammer dat je de disk nodig hebt (slimme aktie) want de Remastered had ik Wel willen hebben verstuurd via Tapatalk
Man man man. Wat ben ik tering slecht. Of mijn verbinding. Schiet voor 3 seconden vol op iemand en die gaat niet dood. Ik krijg 1 kogel en gelijk dood. Eerste potje. 0 kills 30 deaths. Hahaha haha 3 potjes gespeeld en ik denk dat ik nooit meer een CoD aanraak. Het is leuk geweest en ik hou mijn herinneringen voor altijd van MW1, MW2, BO1 en BO2. Het is klaar.