PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ken ik helemaal niet..

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit is gewoon het topic voor VR op de PS4, toch? @Hybrid kun jij hier een PS4 tag voor zetten?

Killamonkey vindt dit leuk.
  4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Die platform level in Playroom VR is echt heel goed. Leek wel Mario in 3D... Op deze manier mogen ze van mij wel een Little Big Planet VR game maken.

Hopelijk komt Farpoint snel uit

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn, Playroom VR is echt <3.
    Alsof je in een Maro wereld bent...zooooo mooi!:cool:

Beeld is wel lastig voor mn dochtertje aangezien ze natuurlijk een stuk kleiner is...effe kijken of de camera voor ipv op de tv makkelijker/beter is.

EDIT: lol.

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Net een uurtje aangesloten. Level van dat spelletje met robotjes gespeeld (van psn) en dat was erg vermakelijk.
    De demo disc zelf nog niet geprobeerd, kwam wat ruimte tekort op mijn HD. Moet dus eerst even wat spul van mijn hd gooien.
    Ik heb wel even de optie geprobeerd om een normale game (in dit geval Mafia) op dat virtual scherm te spelen. Het werkt aardig, maar het resolutie verschil is wel duidelijk te zien dan. Wat mij ook opviel is dat de VR/camera in deze mode een paar keer de field of view kwijt leek te zijn waardoor b.v. het virtuele scherm teveel een bepaalde richting op stond, waardoor ik uit de game moest om dat weer aan te passen. Een film kijken in deze mode lijkt mij wel vet omdat het echt een bios gevoel zou kunnen geven dan (scherm grootte is flink). Alleen dan moet het niet gebeuren dat je elke keer de scherm positie moet aanpassen.
    Verder tot nu toe erg tevreden. Ik moet Rigs nog uitproberen en ik overweeg om Eve van de store te plukken.

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Paar demo's gechecked. Kleine staat ook steeds te springen hier dat ze ook wil dus blijft bij korte sessies vandaag denk ik.:+

Battlezone is echt vet. Het ziet er o zo simpel uit, maar het heeft iets en speelt heerlijk weg.:thumbs:

Driveclub; graphics vallen inderdaad wat tegen, al moet ik zeggen dat je daar op hoge snelheid niet echt last van hebt. Het raced namelijk heerlijk. Bochten zijn echt zoveel makkelijker in te schatten nu (rijd normaal altijd 3rd person view in racegames om die reden).

REZ...damn, wat een trippy game! Wel leuk, maar of ik dit langer dan 5 minuten volhoud weet ik niet zo zeker....

Ook geen misselijkheid, je voelt het wel dat gedraai in de VR world, maar misselijk nee......maar dat kan ook door de korte sessies liggen.:+

Tot dusver ben ik echt wel onder de indruk wat Sony gemaakt heeft. De VR headset zit echt super relaxed op je hoofd, en het is allemaal leuk en vernieuwend.
    Natuurlijk niet de grafische power....maar who cares if you're having fun!

Laatst bewerkt: 15 okt 2016
  8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189

Ik vind dat stukje van London Heist grappig :+

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Don't stop talking and nobody explodes is zeeeeer leuk met twee spelers. Uren zitten doen vandaag. Local mp bij The Playroom VR was wel aardig, maar meer niet en bij Tumble VR echt matig.

RIGS ook geprobeerd te spelen. Vriend van me werd bijna meteen misselijk, ik werd na een kwartier ofzo ook misselijk.

10. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ook even de naam veranderen naar Playstation VR is ook beter. Ben zelf alleen mod. op het redactiegedeelte, dus kan het zelf hier niet.

Daz vindt dit leuk.
  11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tot nu toe helemaal geen last er nog van gehad. Battlezone wordt nog wel eens genoemd als misselijk maker, maar ook bij die geen enkel probleem. Eindelijk zijn mijn verkeerd aangesloten hersenen een keertje van voordeel... :cool:

MAD 1976 en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  12. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Robinson The Journey kan je momenteel pre-orderen voor €28 bij Nedgame.

Zie hem bij andere winkels niet staan.

Prijsfout of niet ?

Als het geen prijsfout is, vrees ik dat het een korte techdemo (ipv een volwaardig spel) zal zijn.

Toch maar een pre-order plaatsen voor de zekerheid. :D

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Goedkoper is geen tech demo. Je hebt gewoon verschillende prijsklassen voor de VR games. De kortere zijn gewoon wat goedkoper dan de grotere....zou zo ook met de non-VR games moeten zijn...

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Daar ben ik best benieuwc naar. Robinson.
    Geen idee hoelang de full game is..

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Btw, gister nog meer gechecked;

Tumble VR; grappig maar niet meer dan dat....beetje meh imo, maar waarschijnlijk wel leuker voor de non-gamer.

EVE Valkyrie; had deze er ook meteen bijgekocht, omdat ik het wist; AAA vette shizzle.[​IMG]

Thumpler; dit is ook vette shit, retesnel maar tof en mooi gedaan! Arcadehal game maar dan in VR.....dit zou wel eens een must buy kunnen gaan worden.

Rigs; voor mij eigenlijk DE verrassing...had er niet veel van verwacht, maar het is eigenlijk best wel erg tof....het wordt gepresenteerd als een future sportsgame, maar het is in principe gewoon een first person shooter....maar dan in VR.....totally awesome.[​IMG]

Wayward Sky; hmm, weet het nog niet...op zich ziet het er mooi uit, maar het mist iets....point and click adventure in VR klinkt als een tof concept, maar dan moet het wel met een wat interessanter geheel komen.

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Eve en Rigs dus.
    Werd je niet misselijk bij deze titels?

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Verrassend genoeg niet nee....nogmaals, je voelt het wel al dat bewegen, maar ik werd er niet misselijk van.
    (en ik wordt snel autoziek dus ik snap eigenlijk niet dat ik er met VR zo weinig last van heb8))

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Mmm misschien heb ik mij toch teveel laten leiden door negatieve reviews her en der. Ik lees op fb groups etc nu toch heel veel positive ervaringen ook. Buiten de lage resolutie maar dat weten we.

Heb je geen last van dat de tracking verloopt zeg maar. Dus dat je steeds schever voor de camera komt te zitten?

Wellicht te snel geweest met mijn oordeel. :eek:

Killamonkey vindt dit leuk.
  19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Soms verschuift het beeld inderdaad...al gebeurt dat eigenlijk vaker bij mn dochter door haar constante gedraai en verzitten (:rolleyes:) dan bij mij. Heb het zelf maar een paar keer gehad.

Gewoon effe de options knop ingedrukt houden en je hebt je beeld weer recht.:thumbs:

20. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Eve Valyrie net een tijd gedaan. Best leuk, ietwat simpel. Werd er niet misselijk van, ondanks al het gedraai. Bij RIGS was dat wel anders... bah.

Don't stop talking and nobody explodes vond ik erg leuk met iemand naast me.

Deel Deze Pagina