1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Nou FUT champions zit erop.. Kut einde. Moest nog 1 pot winnen voor Goud level 2. Hele wedstrijd domineer ik met 1-0, maar verlies door twee penalties veroorzaakt door spelers die ik niet bestuurde. Voor de rest had ik 6 schoten op goal en hij 1. Typisch weer.

    Goud 3 nu wel met als beloning 30k, 2 mega pakketten en een zeldzame spelers pakket. Had zo graag goud 2 willen halen want dan krijg je naast 45K ook nog 2 zeldzame mega pakketten :mad:
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    FUT Champions heeft mij 1 ding geleerd, er zijn ontzettend veel eikels die de far post goal bug uitmelken. Dat zijn dezelfde gastjes die de dab doen na zo'n doelpunt. Daarnaast "park the bus" vanaf minuut 1 met counter attack aan en bij een 1-0 stand ontzettend veel tijd trekken, ook al is het pas de 20e minuut. Ik heb 1 wedstrijd dik verloren (4-1), de rest is maar nipt (1-0 of 2-1) maar veelal dmv zulke doelpunten of uiteindelijk in de penaltyseries. Uiteindelijk op 16 wins na 30 wedstrijden maar ik geef het op want er is zo echt geen reet aan.

    Ik heb wel goede wedstrijden gehad waar ik gewoon weet dat ik de mindere ben en maar nipt verlies en ook een bericht krijg dat het een goede wedstrijd was.. Dat zijn de hoogtepunten van FUT Champions, helaas maakt het gros gebruik van de bekende FIFA gameplay bugs om tot de overwinning te komen.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Helemaal mee eens. Ben ook gelijk klaar met FUT haha. Telkens weggecounterd worden door die snelle buitenspelers wanneer je tegen een muur speelt, bug exploits, tijd rekken, echt je krijgt spontaan aids als je fut online speelt. Ik hou het wel lekker bij Seasons / Clubs. FUT is mij te arcade, te frustrerend en gewoon niet leuk.
     
    Siemenn en xerofox vinden dit leuk.
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Sta nu op silver 1 en nog 16 wedstrijden over, maar vind het wel welletjes zo. Te veel gezweet en irritante tegenstanders die constant tijd rekken en idd die park the bus. FUCKING IRRITANT
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Goud 3 veilig gesteld.
    Wat zeurt iedereen toch over die bus. Heerlijk juist zo'n tegenstander. Je moet juist niet te snel naar voren. Dat heb je zelf in de hand. Gewoon rustig tikken, gaatje zoeken, 1-0 maken en weg zijn die lui :cool:
    Dat mensen als een kip zonder kop gaan aanvallen en dan gepakt worden op de counter is hun eigen fout! Zie jij een barca, real etc in het echt dit al doen? Tuurlijk niet!
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Volledig mee eens. Helaas gaat het al jaren zo en vindt EA dat prima.
     
  7. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand waarom de prijzen sinds gisteren gedaald zijn? Heb gister higuain gehaald voor 142k en die stond er net op voor 130k. Buiten dat wel een heerlijke speler!
     
  8. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Nou, ik had gisteren dus ook hetzelfde probleem, wat veel mensen hier hebben. Je kan soms wel blijven rondtikken en komen er ook steeds meer mensen in het spel meedoen, als in, links/rechtsbacks. Nou dan heb je het al, als jij 1 keer de bal kwijt raakt, wordt je kapot gecounterd. Het is aaaltijd zo... ik snap niet zo goed wat daar heerlijk aan is.

    Een pot voetbal is heerlijk als beide teams gewoon willen aanvallen. Nu wordt heel FIFA zo'n beetje verkracht, de potten worden een heel stuk minder aantrekkelijk.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2016
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Speel met mijn goedkope BPL teams om een beetje gevoel te krijgen voordat ik met draft begin. Heb nu Zaza en Abel Hernández als lone strikers in mijn twee 4231(2) teams. Had laatst Amrabat gekocht, die gebruik ik nu als Back up voor beide teams. Twee keer ingebracht na de 75e minuut. Beide keren gelijk een key Pass en vervolgens (dus 2e balcontact) de winnende of beslissende treffer gemaakt. Dan is het toch wel een lekker spelletje.
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Amrabat is een baas man. Geweldige speler. Vond hem vorig jaar ook echt heerlijk spelen.

    4231(2) is die met cams toch? Kies je dan voor snelheid? En hoe wijd spelen ze op de vleugels?
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Mensen zeuren over dat arcade, maar eigenlijk zeggen jullie dus dat het heel realistisch is?! Zie bijna nooit 2 vol op de aanval spelende teams op tv :whistle:
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vergelijk de gameplay van FUT eens met de gameplay van H2H. Dan begrijp je misschien waarom FUT een arcade game-modus is. Om je op de goede weg te helpen: kijk naar de spelsnelheid, snelheid van spelers, schoten, etc.
     
  13. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb het niet over tv en wat er bij FUT allemaal gebeurd is sowieso niet realistisch. Allerlei rare fratsen die daar gebeuren.
    Ik geef gewoon aan, dat de hele fun eruit gaat. Door trieste gasten die met 6 man achterin spelen en dan 3 spelers voorin houden en alleen counteren.

    Totaal geen skill die ze hebben, de bal naar voren jagen en maar rennen met je snelle spelers.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    27 potjes gespeeld in de Fut Champions League en 19 potjes gewonnen. Op zich was ik er wel tevreden mee.

    Ik weet alleen niet hoe vaak ik dit nog ga doen. Het zijn wel erg veel potjes die je 'moet' spelen in twee dagen. Ik vond 27 al veel, laat staan 40. Het zijn leuke prijzen, maar vergeleken met de tijd die het je kost koop ik liever voor 15 euro aan Fifa points. :+

    Die korte corner die vervolgens naar de tweede paal wordt geschoten moeten ze gauw patchen trouwens. Wat is dat voor onzin joh? Niet te verdedigen.
     
  15. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Mwah €15 euro pakjes of de rewards vanaf goud 2. Geef mij die rewards maar, zijn echt heerlijke pakjes :whistle:
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De kans dat er iets goeds in zit is bij deze pakjes niet groter, toch? En het kost je geen 10 tot 15 uur van je weekend.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Geen idee, maar bij mij is het tot nu toe altijd zo geweest dat ik meer goede spelers heb gekregen uit de Draft pakjes dan de gewone pakjes die ik elke maandag kreeg. Kan toeval zijn, maar toch,....
     
    Santino vindt dit leuk.
  18. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Vorig weekend kwam ik veel vaker spelers tegen die Park The Buss speelde en met alleen maar snelheid voorin speelde. Merk wel dat ik na een potje of 30 in een weekend het wel goed vind. Heb Gold 1 gehaald maar niet de 40 games uitgespeeld. Volgens mij 2 x 100k pack en 50k coins.

    Trouwens vandaag moet je met een team van max 78 rated het toernooi spelen. Dus prima moment als je weinig coins hebt en topteams wilt vermijden.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zag een filmpje van een gast, had een pakje met 11 if's. Jammer genoeg voor hem was de hoogste mandzukic maar toch.
     
  20. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Volledige top 100 krijgt 11 TOTW spelers. Elite spelers krijgen 3 TOTW spelers. Rewards zijn heel hoog voor topspelers.
     

Deel Deze Pagina