Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Rampage vindt dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... :eek:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mads season met Rogue One en Strange, jahaaaa

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    :thumbs:
    Stukken beter dan trailer 1.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, meteen veel meer zin in gekregen. Krijg nu ook meer een SW vibe dan bij die eerste trailer.

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja toffe trailer. Komt wel goed met deze film.

Met Inferno daarentegen niet. Saaie, inspiratieloze film. Dan Brown verhalen zonder talloze en interessante historische feitjes maakt een super standaard suffe speurtocht. Dit magere verhaaltje rondom Dante's verhaaltje is hem niet wat mij betreft. Het verhaal boeide mij niet genoeg. Kwaliteit van al het andere is verder goed.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ze zijn allemaal niks. ;-)

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    De SW Vibe is meer aanwezig ... maar toch "voelt" hij anders :) Alleen maar goed.
    Kon alleen toen Darth Vader aan kwam lopen 'n nieuwe broek kopen ...

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik vind de Da Vinci Code wel leuk. De combinatie van geschiedenis en kerk en al het gelul eromheen vind ik interessant. Het verhaal zelf en het boek zijn verder niet bijzonder.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Blood Father gezien met Mel Gibson. Mel Gibson in één van zijn betere rollen en doet op momenten een beetje aan Mad Max denken, de versies met Mel Gibson zelf dan. Tempo ligt hoog en voor je het weet ben je al het uur voorbij. Geen hoogstaande film verder, beetje standaard, maar heel erg vermakelijk. Het lijkt alsof er wat plotholes in zitten, maar kan het niet met zekerheid zeggen. Zeker het kijken waard. 7/10

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inferno

Fucking Ron Howard.

Waarom het einde gewoon weer veranderen? Wat een anus zeg. Nu was het gewoon een killer virus, lekker generiek.

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maar die vorige Star Wars was toch helemaal niet zo goed? Ik ben niet echt hyped voor die nieuwe. De vorige was praktisch een remake van A New Hope, zou dit dan de herhalingsoefening van Empire Strikes Back worden :eek:

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dit is geen vervolg op de vorige, maar een stand alone verhaal over de rebellen die de plannen voor de Death Star hebben gestolen. In A New Hope gebruiken ze die plannen.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Nice Guys
    Dialoog zeker niet zo on point als Kiss Kiss Bang Bang, maar dat is ook lastig om te evenaren. All-round fijne wegkijker, aantal lach momenten en vibe tussen Gosling, Crowe en zijn dochtertje in de film was zeker fijn. Een van de weinige duo's waarin ik bij het einde het jammer vond dat de film over was omdat het lekker wegkijkt en samen sterk zijn. 7,5

AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Was ook niet goed nee. Belabberde opbrengst van $2,060,662,225. Dat TFA op ANH leek is duidelijk ... neemt niet weg dat het een prima film was. Verademing vergeleken met de prequels.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Je neemt de opbrengst als maatstaf voor de kwaliteit van een film, I rest my case.

Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Roque one gaat veel meer een war movie worden. Veel donkerder ook.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap daarom alleen je verwoording niet :+ Komt meer over alsof het een globaal gezien werd als 'n kut-film.

Uiteindelijk vind jij hem niet goed maar ik wel. Dat heet een mening ;) Kwa kwaliteit was het een prima film ... dat hij jou dan niets doet is jammer. Can't have 'em all ...

@Hybrid en dat is dikke prima. Blijft toch gek om te zien dat je na bijna 40 jaar weer iets krijgt in de tijd van de Original Trilogy. Ben benieuwd.

19. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Het was inderdaad mijn mening en ik was benieuwd of anderen ook mijn mening deelden. Ik vond de prequels ook niet zo rampzalig slecht als iedereen ze vond. Het waren eigenlijk wel vermakelijke films, ze kwamen niet in de buurt van de originele trilogie maar dat kwam die nieuwe voor mij ook niet. Daarvoor was de originaliteit te ver te zoeken. Het werd zelfs voorspelbaar op een gegeven moment.

Als je die oude films niet gezien hebt is het vast een geweldige film.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het enige positieve aan de prequels is Ewan McGregor. Revenge of the Sith is wel te kijken maar deel 1 en 2 vind ik gewoon bagger. Die Hayden Christensen is gewoon een waardeloze acteur. Dan te bedenken dat een Leonardo DiCaprio de rol niet kreeg omdat hij te "bekend" was :mad:

Deel 7 had beter acteerwerk en de connectie met de Original Trilogy was prima. Dat het verhaal dan ANH 2.0 is is jammer ... maar dat mocht (voor mij) de pret niet drukken.

Deel Deze Pagina