Ik heb gister nog weer een stuk of 4 van de nieuwe HE serie gekregen.. Denk dat het vekopen van die Boss HE voor 11 miljoen geluk was. Heb hem daarna nog 3 keer gekocht voor 2 ton en toen weer verkocht voor 4,5 ton ongeveer Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, shit..haha Maar ja, da's maar quali. Kunnen prima daarvoor en daarna even kansloos doen in Horizon Zitten er hier trouwens ook nog wat foto tovenaars tussen? Plaatjes zoals onderstaande vind ik altijd wel erg gaaf om te zien https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/48757795#48757795
Ja. heb inmiddels al een aardig lijstje aan HE's: Enkel de M3 en de Ford GT heb ik gedraaid, rest gekocht. BMW M3 HE (2x) Boss 302 HE (4x) BMW M4 HE Focus RS HE Ford GT HE Jaguar P7 HE (2x)Camaro HE Huracan HE Corvette HE (2x)R35 GTR HE (2x) Viper HE Metro 6R4 Alle auto's die ik dubbel heb, heb ik onder de 300k gekocht. Dat brengen ze 9 van de 10 keer (enkel de Camaro HE's doen het altijd slecht (net 200k of 220k)
Fotokunstenaar hiero... Maar wel eentje zonder FH3 ;( Hmmm, ik maakte in FM2, 10 jaar geleden op de oude xbox, strakkere plaatjes dan veel van die onder je linkje [/ego]
Koop...die...game...dan... Serieus Tender, ik snap eigenlijk niet waarom jij - als echte Forza adept - Horizon 3 niet hebt
en toen gebeurde er dit: 2 M4's verkocht, 1 voor 6 ton, de andere 5,5 miljoen. mensen zijn gek! Loop nu zelf lekker XP te grinden. Ben al level 120 nu
Nja... als we over the top gaan doe mij dan maar gelijk Burnout-achtige games. Ben bang dat ik er heel snel op uitgekeken raak. Daarnaast irriteerde het rubberbanden (van de AIs, misschien ook wel van echte tegenstanders?) me al na 1km gereden te hebben in de demo.
Ja hoorrrrrrrrrrrrr... Fucker Mwuh, ik heb nergens last van in FH3 volgens mij. Of ik weet gewoon niet waar ik op moet letten...
Ik was ook bang dat ik er snel op uitgekeken zou raken (deed in de demo eigenlijk alleen maar foto's maken want het rijden vond ik niks aan) maar ik kan me zeer vermaken met het volledige spel Online Adventure met wat Cross Country en Flag Rush/tikkertje tussen de street races door houdt me wel bezig.
Rubberbanden? Totaal geen last van, dat is een stuk erger bij Project Cars. Grats! ...Maar ik sluit me verder bij Rossi aan.
Vond het zéér storend. Als ik crash dan ben ik zo weer naar ze toe gereden, en wanneer ik érg lekker ging vlogen ze me soms nog met >50km/h snelheidsverschil voorbij op rechte stukken. @Dex ja die ja