Of Red Dead (V)Reality, get hype Edit: met een vriend over verder zitten grappen. Revolver controller met een hamer waar je met je hand overheen moet maaien als je snel wilt schieten. Mn huisgenoot een zadel ombinden voor de paardraces, overal pruimtabak door de kamer. Ik zie me al helemaal gaan met mn vr bril op. Mexican standoffs en aangevallen door die beesten zou wel echt super sick zijn.
ha ha... ja dat zou wat wezen. nou dit zou mijn eerste limited editie worden. maar dan zal je zien dat ze alleen een gewone versie maken.
Een nieuwe Read Dead lijkt me echt fantastisch. Revolver heb ik nooit gespeeld, maar Redemption was wel prachtig. Hopelijk gaat dit niet om de aankondiging van een Remaster... Dan word ik gek
Ik zit momenteel middenin Red Dead Redemption, destijds opgepikt voor 10 eurootjes als Backward Compatible voor de One. Echt een heerlijke game, dus deze waarschijnlijke aankondiging van een nieuw deel in de serie komt echt als geroepen.
Thanks voor het plaatsen, ik wist weer eens niet hoe ik een afbeelding kon posten. Maar vette afbeelding he
Grote kans. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet eens erg vind. Ben op een leeftijd aangekomen dat ik toch niet echt veel tijd heb om te gamen, voorlopig vermaak ik me ook nog wel met andere games. En alle voorpret met games van Rockstar vind ik altijd geweldig, ze weten dit altijd zo goed aan te pakken..