Dat is natuurlijk omdat Revolver voor Redemption uitkwam. Ik denk dat als je RDR2 nu Red Dead nogwat noemt het ook wel goed komt hoor... Het gaat erom of je Red Dead kent. Hoeveel mensen kennen Morrowind: maar Skyrim heette ook geen Oblivion II. wellicht beetje slecht voorbeeld maar zelfde laken een pak
Ja net als Read Dead Revolver ook de Red Dead naam heeft toch? Dus Red Dead Revenge had ook gewoon gekund. Hoop dat ze het nog veranderen eigenlijk naar iets unieks.
Nou ja Red Dead heeft gewoon een mindere bekende naam dan Elder Scrolls. Genoeg mensen die niet weten dat Red Dead Revolver en Redemption "dezelfde game" zijn. Kan goed begrijpen dat ze de Redemption naam willen willen gebruiken. Want dat is diegene die echt bekend is.
En dat totaal nietszeggende is precies wat ik tof vind. Lekker speculeren. Het ziet er in ieder geval verdomde sick uit!
Ziet er grafisch erg goed uit. Dat is zeker geen X1/PS4. Zou voor MS wel erg goed zijn als die tegelijk met de Scorpio launch komt
We're partnering with Rockstar Games on Red Dead Redemption 2! Watch the trailer, captured on PS4. And PS4 players get first access to earn select online content in the vast open world of Red Dead Redemption 2. Bonus: the classic Red Dead Redemption is coming soon to PS Now. Details: http://play.st/RDR2-PS4
Ziet er idd goed uit. Vond de trailer wel veels te kort, zeker vergeleken met eerdere Rockstar aankondigingen/trailers, die volgens mij meteen een stuk epischer waren. Wel jammer dat dit aan het eind van de cowboy tijd zit, dus nog later dan Red Dead Redemption. Ik had veel liever gezien dat het iets van 50 jaar eerder ofzo was.