1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Servers zijn down.
     
  2. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Thanks. Maakte me al zorgen dat ik die 4 uurtjes niet meer mocht spelen van EA haha
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tanks hebben juist veel meer invloed dan in BF4 voor mijn gevoel.

    Daarom zijn er ook minder van, je kunt echt gigantisch veel kills maken en flags cappen als de tegenstander niet goed samenspeelt.

    In BF4 had je dan wel meer tanks en ook helicopters, maar met alle auto-lock bullshit werd ik daar iig echt niet bang meer van.

    Als er in BF1 ineens 2 heavy tanks de hoek om komen rijden ren ik weg! :+
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Terwijl je de kosten van (een maand) Early Access er alweer uit hebt zodra je gebruik maakt van de korting.:+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Waar ik dus heel erg over twijfelde was of ik nou een premium editie ging halen of de standaard. Voor de standaard gegaan omdat voor mij gevoel, alle dlcs van BF4 uitgestorven zijn... Hoop dat het bij BF1 anders zal worden..
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon de campaign doen! Je gaat geen spijt daarvan krijgen.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt met de Enlister editie. Vind 70 dollar nog veel. Voor 2 dagen early access.
    Maar gaat mij om het principe en kan alleen het boycotten als ik niet betaal.
    Nu is het 3/4 dagen over een paar jaar 2 weken. Maar iedereen moet het zelf weten natuurlijk. Eigen geld. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2016
    B Tender vindt dit leuk.
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad, ik blijf ook zoveel mogelijk bij ze uit de buurt. Terwijl ik in BF4 rustig mano a mano ging als infantry, met de juiste class in ieder geval. En dit wilde niet zeggen dat ik het altijd won, maar zeker tegen een onervaren tank bestuurder had je toch echt wel een kans. Niet dat dit onmogelijk is in BF1, alleen een tank is toch echt meer een bedreiging.

    Eergisteren was ik aan het spelen (weet niet meer welke map), zat met andere spelers bij een flag die aangevallen werd door een tank en wat vijanden. Iemand gooide vervolgens een rookgranaat en omdat ik relatief veilig in een hoekje gehurkt zat besloot ik het af te wachten. Toen de rook begon weg te trekken en ik vol bravoure een stap uit mijn veilige plekje zette liep ik vol mijn kop tegen een duits symbool aan. Aan de zijkant van de tank..... Ik heb maar kort van dat verrassende moment mogen genieten.....
     
    inoway vindt dit leuk.
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    N00b-vraagje:..
    Hoe krijgt een team zo'n grote trein en/of zeppelin? Hoe wordt bepaald welk team de trein en/of zeppelin krijgt?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Diegene die achter staat. Hoe meer ze achter staan hoe eerder ze hem krijgen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Aah cool! Die balanceert de uitkomst en de teams in dat opzicht dus een beetje, zodat het op het einde misschien wat spannender is!
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, het slaat op sommige maps nergens op. Er zijn 2 momenten waarop een team de behemoth krijgt. Ten eerste bij een enorme achterstand en ten tweede als er 50-100 punten op het einde tussenzit. Vooral dat tweede is gruwelijk irritant als beide teams aan elkaar gewaagd zijn.
     
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Vraagje.. iemand enig idee hoe groot de install is als je disc versie hebt? (Xbox one) :whistle:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rond 45GB. Zelfde als de digitale versie natuurlijk. :)
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Iemand al in een winkel gespot?
    Anders koop ik hem digitaal haha :+.
    Wil heel graag vandaag (0:00) nog spelen
     
  16. OnzinGaming

    OnzinGaming Onzin Gaming Youtube kanaal!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    16


    Met vaste party spelen.:cool:
     
    Zifnap en inasi69 vinden dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben nu al een paar keer in een light tank gespawnd (een nieuwe in de basis) maar dan heb ik niet de tank class en kan mij dus niet repareren. Als ik uit stap ben ik dan ook gewoon de class die normaal zou zijn (bijv Medic). Bug of doe ik zelf iets fout?
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou het kunnen dat je als Support-class in de tank moet spawnen om hem te kunnen repareren? Ik stapte laatst als Support in een verlaten bijna kapotte tank en kon die vervolgens 'gewoon' repareren met LB als ik me niet vergis.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij niet want een aantal keer kon ik ook wel gewoon repareren terwijl ik niet met de support speel
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Met wat voor mensen speel jij :')? Echt nog nooit gezien. Mensen rennen juist met explosives naar je toe of verstoppen zich met explosives. Als goede tanker kan je zo 30 kills halen hoor.
     

Deel Deze Pagina