Ah oke, wel erg snel dan, damn. Ik hoop dat we er eindelijk wat mee kunnen doen, gear upgraden ofzo, zoals die skull mask.
De hard raid vandaag gedaan, best wel goed te doen. zolang niemand dood gaat. Record in het book staat nu op 4:56:000 gelijk de eerste poging was gelukt
Had gister gelijk na de raid gekeken naar de post-game stats. Wij hadden beiden 3,2 miljoen damage Btw: Ik doe een vriendelijke uitdaging naar elk team hier . Onze zamboni clear record staat op 4:46. Wie o wie gaat die verslaan? Sent from my iPhone using Tapatalk
Oeh, exotic ornaments voor tlw, Thorn, bad juju, Black spindle en vast nog wel meer! Komt wss met fotl event. Ook nieuwe consumables, maskers en een sparrow+ ghost.
RiverTunic11382, wat een ramp was het om met je te spelen. Beetje bang voor Omnigul en zelfs een stuk vluchten terug naar het begin. Geen wonder dat mensen leaven en ik je niet voor de zoveelste keer wil reviven als Omnigul na meer dan een half uur op normal eindelijk down is. Het is dat ik een enorme hoeveelheid blues eruit heb gekregen, maar als ik die gozer ooit weer zie in een co op game ben ik gelijk weg. En ja, het zegt wat dat ik het zeg.
Laat alle items zien, waaronder de ornaments voor juju, red death en thorn. Jammer dat de thorn echt dikke stront is geworden
Dit was via een glitch dat maar bij twee wapens werkte van de nieuwe ornaments. Je zal het volgende week zelf kunnen checken.
Echt triest idd de laatste paar weken in Heroic playlist. Gisteren een half uur gedaan over de Splicer Priest. Niet de hele strike, maar de eindbaas. Waarom? Onkunde van mensen en dat ze simpelweg gewoon leaven na 2 mislukte pogingen. Ik ben gewoon gebleven en pas bij de 3e matchmaking, hebben wij het kunnen afmaken. Waarom? Eindelijk 2 spelers die tenminste slim zijn en niet als een randdebiel je gaan proberen te reviven als hij de laatste guardian is en ik nog 3 seconden op de teller heb staan. Heb me doodgeergerd gisteren. Na de strike meteen de PS4 uitgezet. Hahahahahah.
Yep. Ik ook dus. Heb ook wel eens een domme poging tot een revive gedaan, maar dat was vaak omdat ik dan zelf hordes achter me aan kreeg en er eigenlijks geen andere optie was als laatste. Ergste vind ik zelf inderdaad ook de onkunde. Bij Omnigul moet je je niet verschuilen voor die ruimte waar ze down zou moeten gaan. Die gozer waar ik het over had verschool zich zelfs op een verhoging voor die ruimte waar Omnigul down moet gaan. Je kent dat stuk ongetwijfeld goed. Ik ben zelf ook wel eens scary geweest, maar dat was de eerste keer sunless cell op Heroic in TK jaar. Ik bedoel het laatste stuk waar Alak Hul echt zit. En van de ergste dingen vind ik nog wel dat deze gozer echt een heel stuk terug rende, waardoor ik honderd procent zeker wist dat die zijn broek had volgescheten. Vreemd: Ik dacht altijd dat ik degene was die niet van uitdaging hield.
uitdaging en gewone strikes gaan echt niet samen. Vind het nogal onzinnig om je te ergeren aan slechte teammates, die shit is prima solo te doen. Kijk, bij een vervelende nightfall of een raid kan ik het heel goed begrijpen, maar strikes zijn zo in elkaar gezet dat zelf lilxquickscope420x ze nog kan halen.
Uiteraard is het solo te doen, maar die Splicer priest is een bulletspunge, tel daarbij de voidburn op en 1x geraakt door die kut en je bent dood. Ben me bewust van de cheese plek, maar dat vertik ik. Ben niet de beste speler, maar zeker niet de slechtste.... ;-) en had wel een beetje moeite ermee met een light level van 355.
Van de mensen die de Heroic Raid gehaald hebben, hebben jullie perfected ornaments gehad ? Ons team gisteren niet dus waarschijnlijk krijgen we die dan pas met de challenge modes? Oh en TWAB ; https://www.bungie.net/Mobi/en/About/News?id=45369&transparent=true
pff wat hebben sommige groepen een gare tactiek bij de laatste boss fight. gelijk gestrest als er van kant gewisseld moet worden, vervolgens blijft er een captain leven of een canon liggen of de ballen. gisteren 3 groepen gehad voor de eind baas alle 3 bagger..
Wij gingen gisteren redelijk goed, maar halverwege waren er nog maar 4 man over. Wel onder de zes minuten gekomen, maar lang niet in de buurt van 4:46. We zijn helaas blijven steken op 5:19 maar misschien nog een keer een herkansing . Maar uiteindelijk wel gehaald? LFG kan inderdaad een bitch zijn. Ik heb een paar keer in de tweede week na release van ROI met LFG gedaan en dat ging twee keer erg goed. Waarschijnlijk geluk gehad want er zijn zat lastige teams op LFG. Waar ik me soms vooral aan stoor bij LFG dat haantjes gedrag en mensen kicken als ze een keer wat up-fucken.
Nee niet gehaald, eerste keer de hard raid via lfg was een succes. eind baas maar 1 x gewiped. Als je op de laatste baas een nieuwe groep moet zoeken, kom je bijna altijd in slechte groepen terecht bij wie het de eerste keer ook niet gelukt was. Ik snap gewoon niet dat sommigen het handig vinden om naar empowerment gelijk te wisselen van kant en ook nog wisselen van de drager van de cannon.
Beste is gewoon iedereen vaste rol en na voor dat de laatste charge gegooid wordt wisselen na de juiste kant! Minst verwarrend voor iedereen
Gisteren de hard mode gecleared met ons team bestaande uit @Avalon Scorpion, @bulletproof010, @SHiZ NL, Gold Dragen en Smokeddeadman. Al met al ging het gisteren een stuk beter als woensdag. De loot beviel me prima: Armpjes 396 Machine gun 395 Sniper 395 Ghost 397 Truth 396 Hand Canon 397 Auto Riffle 396 Beentjes 394 En dat allemaal in één run, terwijl ik 391 / 392 (later in de raid) was. Niks te klagen dacht ik zo.. op naar 400 light.