Om extra je best te doen; zie je in vrij veel games dat je prestaties gekoppeld zijn aan de mate van beloning (ranking, experience, extra's). Is toch een woord wat ik vaker voorbij hoor komen, in ieder geval in de zakenwereld. Bij het woord stimulans denk ik weer aan heel andere zaken.
Sinds ik er achter kwam dat er alleen maar cosmetics inzitten kunnen mij heel die battlepacks gestolen worden Wie geeft daar nu echt om als random beloning. Als je toch skins in je game wil stoppen laat ze spelers dan via wapen challenges verkrijgen want als je dan de "beste"skin hebt kun je er tenminste nog mee "patsen"
Ik vind het wel een prima systeem. Mocht het al gedrag beïnvloeden, dan is het zodat men niet voortijdig leaved. Prima juist.
Ik kom geen match in op de xbox. Server browser klapt hij steeds terug tijdens loading map naar de brower zelf. Bij quickmatch blijft hij hangen bij matchmaking.
Yup, psn is down. DNS issues overal. Kan niet inloggen, niks. Zie geen friends etc. Wat een dag om.uit te kiezen zeg.
Waar kan ik de game digitaal het goedkoopst halen, als download key? Ik word er namelijk niet veel wijzer van als ik de game nu ook echt daadwerkelijk als code in mijn mailbox geleverd wil krijgen...
Fucking levenloze flikkers die gasten van de DDoS aanval Maargoed, kan die SP ook een keer aangeraakt worden hahh