Kistje na Aksis phase 1. Shiz kreeg daar een 385 exotic uit. Er schijnen voor exotics dubbele loottables (normal en HM) te bestaan voor de kistjes in deze raid.
Yup.. Alle exotic kistjes kunnen ook max light geven kreeg een 395 NoLandBeyond uit 1 van de kistjes of aksis die in mn postmaster lag Kwam deze montage tegen geen iddee of deze MOTW is geworden, maar de montage is wel echt strak en netjes gedaan!!
Kistjes zijn "geshared". Lijkt op hetzelfde als destijds de VoG. Waarbij soms de "normal" loot in de war kwam met de "heroic/hard" mode loot. Mensen zijn op Reddit nu aan het uitzoeken of je eerst een normal zou moeten doen alvorens je Hard probeert.
And record stays with @nawa en @Maddmonkey. We hebben nog twee runs gedaan en ook ons record niet kunnen verbeteren tho. Leuk dat je je speedrun zo kan bijhouden om er een friendly challenge aan te binden. Sent from my iPhone using Tapatalk
Handige actie van mij.... Verkeerde doos openen na phase 2 Van het weekend ff op mn hunter doen verstuurd via Tapatalk
Wacht nog op 'n normal Run Heb de Outbreak Prime zover klaar dat ik nu 3 bosses om zeep moet helpen...
Zeg dat wel. Een half uur met die irritante dingen rondlopen en ik heb er al meer dan genoeg van. En het geluidje erbij frustreert ook in de tower of andere social spots.
Hopscotch pilgrim gekregen - red dot - counter balance - perfect balance - third eye Tijd voor een biertje. ;-)
En van de vendor. Shadow Price autorifle - rangefinder - perfect balance - hidden hand Nog een biertje dus.
GVD tief ik vorige week per ongelijk al mijn passage coins weg. Deze week is het wederom raak. Ik equip als mijn gear die ik wil gaan levelen. Inventory in en hop hop motes of light er in poppen. Ware het niet dat ik niet op mijn motes stond, maar op mijn armor materials. Hele stack van 2500+ materials weg en nu geen enkele meer over. echt mongloid 2.0 hiero.
Het is ook zo fokking irritant dat je hele inventory ook steeds van plaats wisselt. Alles staat steeds op een andere plek, zodat je nooit alvast naar de goede locatie kunt navigeren totdat je inventory in beeld komt (wat ook al zo lekker irritant lang duurt.....not funny in het heets van de strijd moeten wachten tot je je heavy ammo pakketje kunt pakken!).