Is de full game van Eve Valkyrie de moeite waard ? De demo vond ik veels te kort. Te kort om een goede indruk te krijgen.
Tja, het is een beetje een standaard space fighter game met de nadruk sterk op multiplayer. Extra suf voor een full priced game, er zitten ook micro transactions in. Het is bestwel indrukwekkend om te spelen, maar ook wat eendimensionaal
Ik heb de volle game. Gister en vandaag een goed anderhalf uur gespeeld. Ik vind het echt vet. In het begin blijf je maar hangen en schiet je op wat er in je buurt komt, maar al snel ga je vliegen en doe je gezellig mee met dogfights. Als het gedraai je een beetje teveel wordt, effe zweven en focussen en weer gaan! Of het de 60 euro waard is is nu nog te vroeg om te zeggen, maar ik vermaak me echt (meer dan) prima met de game.
Hehe Net uitgespeeld Hands down de mooiste VR game die ik tot nu toe heb gespeeld, wel erg kort helaas. Nu alle riddles verzamelen en alle trophies.
Zucht, ook al een game die ik wil hebben.... Damn man, wat een launch line up, zoveel 'wil-ik-hebbe!-games'.... Naast EVE Valkyre zou ik ook graag willen hebben; Battlezone Rigs Batman VR Thumper VR Worlds .....maar mijn wallet zegt iets anders. Gelukkig niet allemaal fullpriced, dus de meeste gaan er ook zeker komen, maar in stappen. VR zijn niet de enige games die eraan komen.
Battle zone was voor mij echt wel gaaf. Dat gevoel dat je een tank zit. Alles is zo ontzettend groot. ik ook graag Eve willen ervaren. Riggs lijkt mij een game waar je heel misselijk van wordt.
Ondanks alle negatieve dingen die je leest over de PS VR zijn er toch ook wel postieve reviews te vinden. En dan niet van die gasten die gesponsord worden door Sony maar gasten die ervaring hebben met andere VR devices, Rift en Vive en naar mijn mening best een eerlijk beeld geven over de PS VR. Ze zijn het eens over dat het beeld niet super hightech is maar de ervaring en het apparaat zelf zijn gewoon goed. Games op het moment nog niet je van het wachten dat het aanbod volgend jaar omhoog gaat. Zolas eerder gezegd, ik was denk ik ook te snel met een negatief oordeel door mij te laten leiden door te negatieve reviews.
Ik weet niet waar jij komt, maar ik kom niet veel negatiefs tegen over PS VR...... (nu bezoek ik ook niet bijzonder veel sites, Eurogamer en Push Square, Kinda Funny en Angry Joe....en heel af en toe Jimquisition)
Ja precies nu wel inderdaad. De eerste dagen na release waren er genoeg die riepen dat het niet zo tof was. Nu overwegend postieve ervaringen. Zag net wel een review van iemand die werd misselijk van Tomb Raider vr mission en van Eve Valkyrie maar niet van Rigs.
Kwestie van wennen lijkt mij............al zul je altijd mensen hebben die er beter of slechter tegen kunnen.
De PSVR subreddit heeft louter positieve verhalen. Ook van mensen die de Vive en Rift hebbeb. Je staart je volgens mij een beetje blind op de reviews Poffer.
Gister trouwens ook EVE: Gunjack gekocht...was maar 7,99. Beetje erg meh. Het is wel leuk (shmup VR style) maar beetje leeg qua looks...had eigenlijk gewoon bij EVE Valkyrie moeten zitten als extra mode imo............ (je zit stil in een space-canon, en waar je kijkt kun je schieten)
Als je de headset op hebt en de tv aan, klopt het dat de tv dan een lagere res laat zien dan normaal het geval is? Volgens mij gaat mijn tv over naar een andere modes als mijn VR headset aangaat. Zover ik gezien heb waren de beelden op de tv's tijdens de demo dagen wel de normale resolutie en niet zoals ik nu zie op mijn tv. Hebben jullie dat ook of doe ik iets fout ergens?