1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Lekker! Ik had er ook 135 :).. Alles gekocht voor 350-400, verkocht voor 2-3k. To easy. Ben op deze manier al drie weken steady ±200k per week aan het verdienen, veel makkelijker dan IF of Nif traden, en kost minder tijd ook.

    Aankomend weekend BVB-Schalke, heb tradepile alweer vol
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2016
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Voor die challenges moet je toch gewoon (Gouden?) spelers van die clubs inzetten? Het maakt dan niet uit of het een basis- of een reservespeler is?
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe werkt zo'n SBC? Wat wordt er van je gevraagd?
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

     
  5. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Check je game (in FUT) of je mobiele app.
    Daar staat per Squad Building Challenge (SBC) aangegeven wat de vereisten zijn.
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb geen console en FUT, maar vroeg het me gewoon af. Ik bedoelde niet specifieke vereisten per SBC, maar het algemene doel van SBC's. Je haalt wat spelers bij elkaar en krijgt daar een prijs voor? Dan lever je de spelers ook in, of behoud je ze?
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Naar welke spelers kijk je dan? Ik had vorige week Elia gepacked, dus ik dacht bewaar hem mooi voor de matchups.. Dit weekend gelist met bieden vanaf 650, maar niemand bracht een bod uit.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Komt omdat je pech had, vleugelspelers waren niet nodig. ;)

    Zou voor centrale plek gaan. En eventueel een la/ra
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik koop enkel non-rare gold CB CDM CM CAM CF ST. De SBC voor Fey-Ajax was 4231 met CAMS dus geen vleugels nodig.

    Dus vleugel spelers en backs heb je geluk bij nodig met de opstelling.

    Ik heb nu voor Schalke-BVB bijvoorbeeld Aogo, Weigl, Merino etc. Allemaal gekocht voor 350-400 dus in de kleine kans dat de SBC er niet komt maak ik amper verlies. Maar, dit de Kolenderby, dus hij komt :+. Ik list ze nu al voor 1800-1900bin, en verkoop er 1-3 per cyclus.

    Ja, je stelt teams samen adhv bepaalde eisen. De spelers die je hier gebruikt discard je in ruil voor packs, coins, leenspelers, speciale editie spelers...

    In geval van Fey-Ajax was een speciale derby SBC, waardoor de speler van Fey-Ajax zeer gewild zijn, prijs stijgt... etc
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2016
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Yes heb me geplaatst voor het weekend!! Laatste pot gewoon bal van de doellijn gehaald in de laatste seconden hahaha
     
  12. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Je moet inderdaad een (deel van een) team samenstellen.
    Afhankelijk van de moeilijkheid staat daar een beloning tegenover van coins, tot spelerspakketjes tot speciale SBC kaartjes (pink player cards).
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou heb dit jaar toch aardig wat geluk! Heb inmiddels al drie van die Halloween kaartjes. Ben benieuwd wat de stats straks zullen zijn al is het maar voor even. Denk erover om er eentje in te wisselen voor de TOTW. Met name omdat die iets goedkoper is en je straks toch niks meer aan het Haloween gebeuren hebt.

    Verder is het handelen dit jaar veel makkelijker,.. althans veel eenvoudiger om snel geld te verdienen. Het verschil in prijzen op een week is echt absurd soms. Zelfs op de dag maakt het mega uit. Met de TOTW kaartjes is echt veel te verdienen.
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ongeacht de beloningen,voor hoeveel verkoop je de non rares sowieso tijdens zon Sbc weekend challenge?Dan heb ik het over de derbys.Heb er nu wat voor 600 coins gekocht maar gaan ze sowieso voor 1k of meer?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vaak wel. Heb in het begin een paar Squad challenges gedaan en daar best wel wat leuks aan over gehouden, maar vaak ook niet. Daarbij een paar van die roze kaarten heb ik domweg niks aan. Uiteindelijk dus enkel gekeken naar wat er verkoopt door de challenges en daar best wat aan verdiend. Heb nu weer iets van 300 spelers, maar 2 weken geleden had ik iets van 1100 spelers en toen gingen er enkele als warme broodjes. :)
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gebruik je meerdere accounts? Tradepile is max 100 toch?
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan twijfel ik of het de moeite waard is,heb paar Durms gekocht voor 400,600 maar als ze voor 1000 gaan straks is de winst niet reuze.Maak nu zonder de Sbc 100k winst per week en meestal mn tradepile vol dus moet wel echt de moeite waard zijn om mn tradepile vol te zetten en ongebruikt voor een week
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet dat er hier fanatieke squad builders zijn,kan iemand misschien uitrekenen hoeveel de Son challenge kost?Graag zou ik ook de 3 teams zien:cool:.Mijn dank is groot:thumbs:
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het is goed om mee te pakken. Per run,.. dus per uur maak ik minimaal 10k. Grootste gedeelte van contracten en chemistry kaartjes. Heb nu in totaal ruim 3 miljoen verdiend met handelen en het nu op een lager pitje staan nu ik de belangrijkste spelers binnen heb.
     
  20. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Met Ajax spelers bijvoorbeeld was de prijs minimaal 3x zo hoog. Ik had iets van 60 spelers van Ajax onder de 450 coins en ze gingen bijna allemaal voor 1300 of meer. Sommige spelers zoals Botteghin gingen bijvoorbeeld voor bijna 3000.

    Heb nu alweer 125 spelers van Dortmund en Schalke voor onder de 450 en dat was ongeveer 50k. Maar ik ben ervan overtuigd dat ze aankomende weekend voor 1300 of meer gaan wat bijna neerkomt of 170k. Ik speel sowieso toch geen FIFA nu doordat de patch de game verpest heeft dus elke week minimaal 100k door zo'n sbc zonder veel moeite is lekker meegenomen. Hoop rond black friday 4 miljoen te hebben om dan een goed team te bouwen. Tot dan vooral BF1 :)
     

Deel Deze Pagina