Verwaarloosbaar verschil = nutteloze video = 3 minuten kostbare gametijd verneukt Altijd zo gay die xbox vs ps4 of andersom
Pff wat is dit toch elke keer als ik een battlepack krijg blijft de game hangen. Moet ik hem afsluiten en opnieuw opstarten is het hele potje niet gespeeld en dus dan ook niet die battlepack. Voor mij is de lol er zo gauw af dit is me niet 1 keer gebeurd maar al een keer of 5 a 6.
Over die SPM btw. Het was aardig buggy. Eerst had match bonus ook invloed op de SPM. Maar soms werkte de match bonus niet goed dus kreeg je aardig minder punten. Maar dat is nu allemaal gefixed en heeft match bonus geen invloed meer op SPM. Je zal nu moeten merken dat de SPM wat aan het zakken is.
Ik vind het spel soms nog wel redelijk buggy (qua laden van bepaalde zaken). Net een operations game gejoined en wanneer ik spawn heb ik geen geluid en niks van icoontjes op mijn scherm (health/kogels/...). Daarna sterf ik 1 keer en blijft de camera kijken op waar ik gestorven ben.
Onze review: http://www.xboxworld.nl/artikelen/review/battlefield-1/ "Battlefield 1 is een prima spel en biedt een korte, maar vaak krachtige single player ervaring en biedt een aantal goede multiplayermodi. Het spel is toegankelijk genoeg voor beginners en biedt voldoende diepgang voor gevorderden. Met 64 man een slag uitvechten in één van de prachtige spelomgevingen geeft een topgevoel. Toch kan de geweldige audiovisuele presentatie niet geheel overeind blijven door haperingen en een aantal irritante bugs en glitches. Ook is het realisme vaak ver te zoeken. Toch is Battlefield 1 een absolute aanrader voor liefhebbers van first-person shooters met een focus op online gameplay. "
Jij krijgt ze gelukkig. Ik heb er wel getelt 1 gehad en dat was die je krijgt in het begin Ik moet nog steeds ff wennen aan BF dat het geen run en gun game is maar vermaak me er prima mee verstuurd via Tapatalk
Ja ik krijg ze maar heb er vrij weinig aan als het verdwenen is na een vastloper haha. Ja voor mij ook wennen hoor dat het geen run en gun is.
Die Battlelog doet het nog niet bij mij online. Moet ik daarvoor speciaal nog met Origin inloggen in de game ofzo?
Vraagje: Soms krijg ik ná een potje een score multiplier van 1,00, soms van 1,25, soms van 1,5. Weten jullie waar dit vanaf hangt? Mijn indruk is dat als ik bij het verliezende team hoor de multiplier 1,00 is, maar zeker weten doe ik het niet. Het verschil tussen 1,25 en 1,5 weet ik niet, en evenmin of er multipliers >1,5 zijn.
Wat ik een beetje mis is een universele wapenklasse zoals de carabines in BF4. Nu laat ik support bijvoorbeeld volledig links liggen omdat ik helemaal niks met die LMG's heb. In BF4 speelde ik veel klasses met carabine zodat ik bijvoorbeeld met C4 kon spelen maar wel een lekkere gun had. Nu blijf ik wat beperkt met mijn keuze van de klasses. Ik zou overigens niet weten wat de WWOI equivalent van die carabine zou moeten zijn maar toch.
In de support class heb je nu de BAR. Full auto wapen wat imo het meest in de buurt komt van een carbine/assault rifle