@Rossi46 Als infrastructuur in de brede zin van het woord gerelateerde games je interesseren moet je Factorio eens proberen!
Cities Skyline op de PC is best lachen! heb hem ooit in de Steam Sale gekocht en er toch wel een kleine 50-60 uur mee vermaakt. Ik houd van management-games en CS is daar best in gelukt!
Interesting! Beetje een mix van allerlei games. Gecombineerd met heerlijke old-school graphics. Enkel dat combat gedeelte spreekt me dan niet aan. Zakelijke concurrente is gaaf, dit soort shit lijkt mij erg frustrerend Heb me vroeger eindeloos vermaakt met Simcity 2000, Transport Tycoon en Locomotion
ik denk dat je FS17 dan ook best wel leuk kunt vinden (zeg niet dat je het moet kopen, ik wil boeren in rust!) Het is een soort First Person Management game, in plaats van dat je er boven zweeft en alleen het handelen etc voor je rekening neemt, moet je nu ook (of je huurt een hulp in) de gewassen zelf poten, oogsten, bemesten, etc. Het leukste vind ik altijd om met die bosbouwmachines te kutten! alleen het boomstammen laden is zo'n kut klusje.
Zo besteld!!! Vanaaf tussen 18:00 en 21:00 is die binnen.. Kleine jonge zal FS17 ook vast wel een leuke game vinden Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Combat kun je gelukkig uitzetten, doe ik ook altijd, vind het een verstorend element dat afleidt van de kern van de game. Vanaf dan is het alleen maar bouwenbouwenbouwen en steeds grotere, betere en efficientere productielijnen ontwerpen, waarmee je steeds geavanceerdere producten genereert die weer als grondstof voor iets anders dienen. Tijd vliegt voorbij als je er eenmaal aan begonnen bent. Na 4 uur kom je erachter dat je sommige lijnen met de kennis van dan nét wat mooier en strakker neer kunt zetten en besluit je, omdat je het écht mooi en goed wilt hebben, dat je helemaal from scratch overnieuw begint! Denk dat je het echt tof vindt!
even weer helemaal offtopic! Ik ga zaterdag naar een nieuwe projectauto kijken! En het is geen volvo 240!
Ik denk inmiddels een jaartje? http://store.steampowered.com/app/427520/?l=dutch Op steam is een (gratis) demo te downloaden om het te proberen. Daar zijn de reviews ook positief. @Kimi NL Oehh Van welk continent en welk decennium is hij/zij? Ik denk.. Europees uit de 90's.
Helaas niet! want een E30 BMW zou mij wel passen (ik denk dat je daar op gokt) Een paar tips: - Europees - jaren '70 - Achterwiel aangedreven - 6 Cilinder (V6) - 5 deurs
Als ik de keus heb tussen wat ik ga kijken zaterdag, en een Lancia Stratos, dan ben ik gek dat ik uberhaupt zaterdag nog ga kijken. Ondanks dat ik er met mijn 1.90 wss niet in kan zitten, is de Stratos toch gewoon één van de vetste rallywagens ooit gemaakt. (en zeker de mooiste Lancia ooit, samen met de 037) Nou om het maar even op te biechten, ik ga kijken naar een Volvo 265. Wat in feite gewoon een 240 is, maar dan met een PRV 6 cilinder. Het voordeel van een 265 is dat die al geregistreerd staan als 6 cilinder, en dus alle assen etc (ondanks dat ze het zelfde zijn als een 240) op papier ook geschikt zijn voor een 6 cilinder. Als je een 4 cilinder wilt omkeuren naar een 6 cilinder, willen ze graag dat je remmerij en assen bemeten is op de toename van PK's en extra gewicht, dat KAN een hele procedure zijn om de keurmeesters er van te overtuigen dat het allemaal het zelfde is en wel berekend is, maar als je al 6 cilinders op kenteken hebt, dan hoef je helemaal niet naar de RDW toe! Loop al een tijdje met het idee om mijn ultieme Volvo 2 serie te gaan bouwen(Rolkooi, 4 kuipstoelen, leeg interieur, M50B25 Turbo). Maar vind het zonde om mijn goede 245 Turbo hier voor op te offeren. Het is alleen lastig om een goede carrosserie te bemachtigen tegenwoordig tegen normaal geld. De meeste mensen denken echt dat ze goud in handen hebben. (terwijl er dik 2 miljoen 2 series gebouwd zijn, dus zeldzaam zijn ze niet) En ik wil een oud type carrosserie vanwege de belastingregels en de mooiere vorm (op het front en achterlichten na)
Je hoeveelste Volvo wordt dat? Waarom 4 kuipjes trouwens? Niemand wil toch achterin zitten met zo'n kooi-kruis tegen je knieën aan?
Zal dan mijn 4e Volvo worden, heb er 2 nog in bezit. mijn eerste helaas moeten verkopen (carbagerunner). Tuurlijk wil iemand daar wel achterin zitten! en als ze het niet willen, hun probleem! ik ben 9 van de 10 keer de bob, ik wil in stijl rijden. Zo'n setup qua stoelen/rolkooi lijkt mij geweldig: http://www.speedhunters.com/2015/02/fear-for-the-family-a-lotus-powered-opel-wagon/ Is gewoon een FIA goedgekeurde kooi! (hoeft van mij niet, maar als je toch de moeite doet voor een sterke en goede kooi, dan liefst wel volgens de richtlijnen van de FIA) Zo dus: Maar daar zijn we natuurlijk nog lang niet! eerst maar eens een geschikte donor vinden en kopen!