1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fucking Tapatalk werkt soms niet mee. Thankss
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ik denk dat ik (gemiddeld) elke 4 à 5 potjes een battlepack krijg. Ik lijk wat vaker in de prijzen te vallen dan m'n squad-genoten in de regel, ook al scoor ik niet beter/hoger dan ze qua punten.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik ben lvl 24 heb er denk ik een stuk of 8/9 gehad.
    Inderdaad wel alleen maar dezelfde skins :+.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan is RNG jou goed gezind, meer niet.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, al verschillende keren meegemaakt dat ik dan geen battlepack kreeg.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het heeft dus geen nut om Battlepacks ongeopend te laten als je alles al hebt wat je wil hebben. De 5 battlepacks die ik nog had zijn gewoon revision 1 packs
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Wow, we domineren net echt ernstig op Monte Grappa 550-300 was de stand. We hebben alle objectives, hun krijgen behemoth+tanks en we verliezen 1000-640.

    Behemoth mag wel iets gebalanceerder op bepaalde maps.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Imo is de Behemoth op Monte Grappa het makkelijkst neer te halen. Paar vliegtuigen en wat mensen op de AA guns en dat ding is redelijk snel neer. Als je goede mensen in de Behemoth hebt die meteen de AA guns neerhalen kan het wat lastiger worden maar als nog zijn daar genoeg opbjectives (B,C en D) waar je er eigenlijk geen last van mag hebben
     
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    We hadden geen schijn van kans om überhaupt ergens te komen. Helemaal locked op de eerste objective.

    Net zat ik in zwaar verliezend team maar dan krijg je pas een trein als er niks meer te redden valt. Compleet onbegrijpelijk, en dat moet echt anders.
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Hoezo? Jullie waren slechter. Waarom moet je dan eerder een trein krijgen om als catch-up te fungeren? 't Is geen Mario Kart.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Die trein moet er helemaal uitgepleurd worden, als je zo ziek ingemaakt word dan verdien je het ook imo.
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Omdat het zo 'hoort' te werken maar het is dus niet consistent. Net kreeg de enemy bijvoorbeeld bij 300 -200 tickets al hun behemoth.
     
  13. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan kan je het beste vanuit achter spelen. Dus niet op een vlag spawnen die gecapt wordt maar 1tje daarvoor. Zo kom je niet rechtstreeks in het gevecht en kan je eerst van een afstandje kijken waar je het beste heen kan lopen.
    Als je scout speeld heb je een flairgun. Op het moment dat je een vlag gaat veroveren schiet je die flair op de grond en komen je enemies te voorschijn op je minimap.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, ik heb het eerste potje wat ik speelde een battlepack gekregen en daarna nooit meer.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Deze bunkers zeg :mad:
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  16. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja ging zeker lekker he :). Een squad kan je zeker een hoop punten opleveren, en het is een stuk gezelliger :)
     
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Tip: Daar mikte ze vroeger altijd gas naar binnen
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :') geweldige tip. Zou het niet zijn dat er al 3000 gasgranaten, rifle grenades, incendairy en frags naar binnen zijn getyft. Zaten 15-20 man daarbinnen, helft medic, verder wat assault en support en was gewoon niet binnen te komen.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Waarom wilde jullie daar zo graag binnen komen? Is die bunker heel belangrijk dan? Als daar 15-20 man in zitten, dan zijn ze niet ergens anders. Lekker laten zitten, met paar mensen shit naar binnen blijven gooien, zorgen dat je zelf niet geraakt wordt, en de rest van het team kan de andere vlaggen pakken.
     
    Bidle, Tim, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    :lol:

    Wat trouwens ook super handig is het spotten van je eigen team als ze gewond zijn. Dan gooi je als medic automatisch een pakketje naar hem toe. Nu moeten ze alleen nog maken dat je je dode friendlies kan spotten in trant van "niet skippen, je gaat gerevived worden"
     
    Dex, Bidle en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina